2020年8月14日星期五

麻辣手撕雞 + 蜜汁雞膇 + 冬瓜鮮冬菇夜香花湯 ( 14-AUG-2020 )




( 14-AUG-2020  FRI )

呢排又瞓得麻麻哋   仲要成日發好多夢   真係發極都仲有咁   唉 ~

今朝 8 點 20 分都起身喇   沖埋涼就食早餐 ~

本來里奧大人今日 WFH   但有啲嘢一定要喺公司做   所以都番工   順便拎埋部電腦比同事 ~

我 9 點幾就出發番工   今朝好似涼咗   可能慢慢行   哈哈 ~

菇場唔太忙喎   可以做下私人嘢 ~

家姐 10 點幾 Whatsapp 問我今晚煲唔煲湯 ?!   我話番工喎   之後佢先話係喎   一三五番工喎   哈哈 ~

好快又到 11 點 45 分   但唔餓   所以去萬寧買嘢先   再買埋熱狗就番菇場喇 ~

3 點收到公司群組訊息   聽日全公司放假   下星期仍然朝 10 晚 4   感恩感恩 ~

今日唔係咁忙   可以準時 4 點放工 ~

去街市買餸   番到屋企都 5 點   沖埋涼就要預備晚餐 lu ~

里奧大人 6 點幾番到屋企   咁可以開餐了 ~

是日晚餐 - 麻辣手撕雞 + 蜜汁雞膇 + 冬瓜鮮冬菇夜香花

麻辣手撕雞 - 第 1 次整   其實材料真係好簡單   我特登買包花生添呀   咁樣更加有口感   里奧大人話好味道   不過辣咗啲   佢居然食咗半碟呀   佢真係好鍾意食喎 ~

蜜汁雞膇 - 知道里奧大人會覺得手撕雞會辣   咁特登再整蜜汁比佢食   佢話一樣好味道   幾咁賣口乖 ~

冬瓜鮮冬菇夜香花 - 第 1 次買夜香花   最搞笑差啲唔記得落就上枱呀   用鮮冬菇煲都唔錯   因為我唔係咁樣食豬展 ~

洗完碗就大清潔廚房   之後開機洗衫   沖埋涼就休息 ~

睇下 Youtube   里奧大人 11 點瞓   我差唔多 12 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言