2020年8月22日星期六

黑椒牛扒 + 芋頭魚 & 香煎腐皮卷 & 什錦齋 (外賣) + 什果啫喱 + 榴槤蛋糕 ( 22-AUG-2020 )







( 22-AUG-2020  SAT )

今朝同里奧大人瞓到 10 點半自然醒   我話今日佢生日   不如同佢一齊出去食早餐   但佢話唔想   都係鍾意留喺屋企食   所以佢去買早餐喇 ~

一番到嚟就比封生日利是比佢   條友頭先話我無嘢比佢呀   咁我諗住今晚先比   不過比佢咁講   我都快快手比佢   等佢開心下   哈哈 ~

食食下早餐   家姐 Whatsapp 話想去淘大   之後同我食下午茶   咁又好喎   因為我本身都諗住去淘大買生日蛋糕比里奧大人呢 ~

食完抖陣就沖涼   里奧大人 12 點左右都出門口   點知原來家姐都上咗巴士   咁我都出發喇 ~

同家姐差唔多 12 點半到 DBS   之後再去滙豐   最後去埋渣打就搞掂哂所有嘢   咁同家姐一齊睇蛋糕   行到邊間都叫我買   但我話唔想要呢啲   之後佢話買啦   佢送比里奧大人食   終於明白點解係都要我買喇   不過我話想買雪糕蛋糕呢 ~

同家姐一齊行 Market Place   本來諗住就咁買牛角酥同栗子酥   之後又買埋蘋果同無花果同飲品   最後買埋今晚晚餐就走喇   哈哈~

家姐話請我去 Simply Life 食午餐   話賺咗利息喎   咁我都唔同佢爭喇   唔係一陣又比錢我 ~

烤蘑菇忌廉汁闊條麵 + 香草燒雞胸 + 燒野菌 ($88) - 個汁好味道   我同家姐都鍾意食烤蘑菇   估唔到雞胸都好味   哈哈

煎鰽魚 + 炒雜菜 + 香草燒薯 + 芥末籽汁 ($88) - 都好味道   我最鍾意食法邊豆

我覺得煎到好靚


芒果冰茶 - 味道淡咗啲


食完就去馬莎睇衫   估唔到做特價   所以同家姐一齊試衫   一齊買咗 3 件同款   咁佢再買多 2 件衫   Cashier 話買其中 2 件係第 2 件半價   另外 3 件係 9 折   咁話買 5 件就 85 折   叫我哋買多 2 件   咁試完哂衫   家姐話如果 Cashier 話再買幾多件係 75 折   佢好堅定語氣話唔會買㗎喇   笑鬼死我 ~

最後折咗係 $941 有 10 件衫   超級勁抵   其實本身啲衫已經係特價   有件只係 $99 同 $129   其他係 $149   但原價要 $299 㗎   咁減價再有折   同埋質地好舒服   真係好難忍手唔買呢 ~

買完就同家姐去 Pie & Tart 買肉鬆酥   之後就送佢搭車   行行下有個女仔喺我哋後面伸過頭埋來   嗰下我堅驚   完全認唔到係 CC 呀   佢話聽到兩把聲咁熟   所以即追住我咃喎   戴住口罩真係講嘢都大聲過人   好在無講人壞話 ~

其實 CC 都係 8 月生日   但我話疫情過後先一齊食飯   估唔到咁都撞到佢   但其實佢同家姐先有緣   成日等車都會見到   佢會陪家姐等車添㗎   仲話見家姐多過見我   哈哈 ~

送咗家姐搭車   望下手機原來已經 5 點   我以為 3 點幾咋 ~

即去買生日蛋糕同去 Taste 買牛扒   買完再拎蛋糕番屋企喇 ~

放低哂所有嘢就即沖涼   之後真係要抖下 ~

7 點幾預備   里奧大人 8 點幾番嚟就沖涼埋   之後開餐 ~

是日晚餐 - 黑椒牛扒 + 芋頭魚 & 香煎腐皮卷 & 什錦齋 + 什果啫喱 + 榴槤蛋糕

黑椒牛扒 - 喺 Taste 買 1 份醃好嘅   但份量好多呀   要分兩餐食   咁黑椒汁就係自己調教嘅   里奧大人話好味道   可能以為唔係我整   哈哈   我好鍾意食法邊豆   里奧大人唔鍾意食豆   但佢居然話好味   口感好爽脆   咁我上網睇煮法   煮 3 分鐘就用冰水浸住   所以有爽脆口感 ~

芋頭魚 & 香煎腐皮卷 & 什錦齋 - 全部喺 Market Place 買嘅   因為真係唔想煮咁多嘢   所以買其他嘢食   無理由只得牛扒家嘛 ~

什果啫喱 - 里奧大人同事比㗎   仲特登提佢拎番屋企呢 ~

榴槤蛋糕 - 我哋飲咗啤酒呀   所以唔食得   好在我哋都好飽   根本都食唔落 ~

今晚里奧大人係咁講好驚喜   因為估唔到我煮嘢比佢食   更加估唔到我買生日蛋糕比佢   佢話今次生日好開心喎   真係呢   以往好慘咩 ~

洗埋碗都即沖涼喇   已經 10 點喇   好夜咁呀   哈哈哈哈 ~

睇多陣 Youtube   差唔多 12 點先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言