2020年8月20日星期四

招牌餃子 (外賣) + 手拍青瓜 + 菠菜 ( 20-AUG-2020 )




( 20-AUG-2020  THU )

感恩一覺瞓天光   精精神神番工 ~

我其實可以搭下一班車   但我又覺得追到班車   咁即出門口   搞到個人勁緊張 ~

去到九龍灣個肚有啲搞搞下   又頭暈又標冷汗   真係出事喇   所以要落車搵洗手間 ~

勁驚會暈低   又唔想坐喺石櫈   其實我望到所有嘢都好係濛查查   同埋幾乎全部係白色   一路祈禱直至行到入餐廳   我都無坐低住喇   要去洗手間先再叫早餐   我覺得自己行路好似飲醉酒咁呀 ~

去完洗手間望下個鐘已經 9 點   我以為自己遲到呀   但其實我番 10 點 ~

坐陣再食埋早餐   番到菇場都只係 9 點 40 分 ~

感恩番到菇場又無事   所以抹完所有嘢就開工喇 ~

超級勁忙   好在今日番工 ~

家姐話隻手好痛   要去睇醫生   如果食完藥仲痛就要睇骨科   搞到我都無咩心機添 ~

本身里奧大人今日係 WFH   但無啦啦有 Urgent 嘢要搞   所以要即刻番公司喇 ~

Lunch time 去幫里奧大人配鎖匙   之後買墨魚丸河番菇場食   茶記老闆問我做咩呢排失蹤呀 ?!   我話因為番 10 點同埋 WFH   所以有時喺屋企食   佢話佢都估我家居工作   之後阿姐又問我呢排去咗邊   我答佢番晏囉   講真   我依家都唔係咁想堂食   但偏偏今朝唔舒服   哈哈 ~


仍然忙呀   3 點 40 分搞掂 ~

放工即走   去買餃子同去超市買生果   之後番屋企喇 ~

沖埋涼就休息一下   里奧大人 6 點左右放工   我都預備晚餐 lu ~

是日懶餐 - 招牌餃子 (外賣) + 手拍青瓜 + 菠菜

招牌餃子 (外賣) - 呢排好想食濃味嘢   所以我自己嘅就整紅油+醋   里奧大人條脷生瘡呀   咁只有蘸醋食呢 ~    

手拍青瓜 - 用生果刀拍   拍到天一半地一半   最後用心手拍   估唔到細細粒嘅青瓜   都會拍到手心痛 @@

菠菜 - 終於食哂喇   短期內唔會再買嚟食 ~

洗埋碗即沖涼   今晚真係唔做家務喇   勁攰 ~

今晚聽歌聽到 11 點半先瞓   本來想繼續聽   但原來里奧大人話等我瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言