2020年8月19日星期三

糖醋小排骨 + 菠菜 ( 19-AUG-2020 )




( 19-AUG-2020  THU )

今朝 8 點 20 分起身   仍然掛 8 號風球   咁可以瞓多陣   不過 9 點幾都醒 lu ~

梳洗之後就焗麵包   食埋早餐就沖涼   因為天文台話中午前改發 3 號風球   我預備番工 ~

11 點 15 分改發 3 號風球   里奧大人要番工   我就唔駛番   但聽日同後日就要番喇 ~

里奧大人 12 點出門口   我就寫 Blog   不過寫咗陣都唔寫喇   難得唔駛望電腦   想比對眼休息下 ~

1 點半食 Lunch   又係今朝嘅麵包   本來諗住留番 WFH 食   但之後都番工   所以點都食埋去喇 ~

包呀   我真係好鍾意食包呀   哈哈哈哈

突然好眼瞓   2 點半瞓到 3 點半   好在 Whatsapp 無突發嘢咋   哈哈 ~

睇多陣 Youtube   5 點預備晚餐 ~

里奧大人 6 點左右番到屋企   沖埋涼就可以開餐 ~

是日晚餐 - 糖醋小排骨 + 菠菜~

糖醋小排骨 - 想煮呢個餸好耐   今日有時間就煮啦   上網搵咗半個鐘食譜   最後都係用 12345 食譜   因為屋企有齊材料   本身以為屋企得香醋   點知開完先見到支鎮江醋   激死我   今次算成功呀   但里奧大人話酸少少更好   我話本身試汁好酸   怕佢唔鍾意所以加多啲糖   不過佢最後就話都係甜好啲   酸嘢有時個胃頂唔到喎 ~

- 食埋今次要停喇   真係唔係咁鍾意食菠菜 ~

洗埋碗就大清潔廚房   之後開機洗衫   沖埋涼就休息休息 ~

里奧大人 10 點半瞓喇   我就 11 點半先瞓   呢排唔知做乜   成日唔係咁眼瞓   我覺得係燥熱囉 ~

沒有留言:

發佈留言