2020年8月6日星期四

麻辣手撕雞 (外賣) @ 屋企 ( 6-AUG-2020 )


( 6-AUG-2020  THU )

今朝 8 點 10 分都起咗身   原來里奧大人仲早過我起身   佢話唔叫醒我   諗住佢去買早餐   我可以瞓多陣   不過我話又唔駛喎   我一覺瞓天光   所以都好精神 ~


食完抖陣   9 點鬆啲就出門口喇 ~

番到菇場第一時間大清潔自己個位   抹到出哂汗呀   哈哈 ~

唔夠 10 點都開工   超級超級多嘢做呀 ~

家姐 send 來話 Berry 姐瞓得好林

咁影就好肥


8 卦同我講話可以食飯   原來已經 11 點 45 分   真係唔講嘅話   我會繼續做落去囉 ~

去日本城買 Unsalted Nuts 比里奧大人同事   佢成日整嘢比我食   所以想買番啲嘢比佢呢 ~

買完再去 7 仔買朱古力奶就番菇場喇   食埋少少 Flakes   之後即 Load 相   差唔多 12 點 45 分搞掂   又係未夠鐘都開工喇   想快啲做哂啲嘢   因為可能聽日 WFH 呀 ~

做呀做   4 點 10 分可以收工喇 ~

放工去買香茅同青檸   里奧大人話瞓得唔好   咁睇到人話飲咗好瞓 d   佢又想飲 ~

番到屋企即沖涼   之後開機洗衫   抖陣就煲香茅青檸水   3 支香茅 +半個青檸   煲埋得 2 杯   但唔夠味嘅   嗚嗚 ~

6 點預備晚餐   因為我好餓呀 ~

是日懶餐 - 麻辣手撕雞

麻辣手撕雞 - 好想食辣嘢   但唔想煮   咁就買半隻麻辣手撕雞喇 ~

洗埋碗就沖涼   之後培靈會 ~

聽日大家都 WFH   所以要 Relax 一下 ~


唔知係咪太耐無食薯片   食完覺得喉嚨有啲痛呀   即用鹽水漱口   又好似好啲 ~

睇完套戲都 12 點   要即刻瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言