2020年8月28日星期五

馬蹄煎肉餅 & 咕嚕肉 + 肉鬆蒽花蛋炒飯 + 魚丸豆腐絲瓜湯 ( 28-AUG-2020 )




( 28-AUG-2020  FRI )

諗住尋晚早瞓實會瞓得好   點知都唔係   半夜醒一醒   之後好難先瞓得番囉 ~

本來里奧大人話同我食早餐   不過佢話瞓得唔好   所以唔陪我食   我話唔緊要喎   想瞓就瞓啦 ~

差唔多 9 點半先食早餐   真係算遲架喇   哈哈 ~

忙咗個幾鐘就搞掂   之後又做下自己嘢 lu ~

真係話咁快又 11 點 45 分   咁我落去行陣   買埋熱狗就番菇場喇 ~

10 點食完早餐   就算 12 點食都覺得早   所以我 12 點 50 分先食隻熱狗 ~

我覺得依家自己食嘢時間亂哂   又瞓得唔好喎   好在我番工係開心咋   唔係就慘 ~

忙下停下   但下星期就放 4 點半同埋暫停 WFH   我叫 8 卦提我唔好 4 點鐘就走咗去呀   哈哈 ~

放工即走   番到屋企沖埋涼就預備晚餐喇 ~

不過今日有啲餓   煮好哂都只係 6 點鬆啲   可以開餐喇 ~

是日晚餐 - 馬蹄煎肉餅 & 咕嚕肉 + 肉鬆蔥花蛋炒飯 + 魚丸豆腐絲瓜湯

馬蹄煎肉餅 & 咕嚕肉 - 尋晚食剩架   今晚再煎熱   其實勁想放入焗爐焗就算   不過炒飯都要開鑊   咁就慢慢煎香去啦 ~   

蔥花蛋炒飯 - 里奧大人最鍾意食肉鬆   所以今晚佢食咗好多飯 ~

魚丸豆腐絲瓜湯 -諗住豆腐燜絲瓜   但都係想簡單啲   反正豆腐又過期一日   咁一鑊熟就最好啦   哈哈 ~

洗埋碗就大清潔   之後開機洗衫   沖埋涼就食生果 ~

睇下 Youtube 又 11 點幾   係時候瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言