2020年8月16日星期日

黑椒金菇肥牛卷 + 孜然焗茄子 + 花生糯米飯 ( 16-AUG-2020 )




( 16-AUG-2020  SUN )

里奧大人今朝 6 點左右起身   之後佢話瞓唔番   咁番公司喇 ~

我都瞓到 8 點左右起身   家姐同里奧大人話做乜咁早起身   但我瞓唔到咪起身囉 ~

食埋早餐就抖下   唔錯唔錯 ~

家姐以為我嘅麵包係尋日買嘅合桃包   話點解咁嘅色   我話係我星期一買嘅黑糖包來㗎   哈哈


10 點開始大清潔屋企   今日好熱咁   加上隻手又痛   所以係慢動作做 ~

拖埋地就搞掂哂   之後即大清潔廚房同廁所   沖埋涼就休息 ~

已經 12 點半   勁攰呀 ~

煲埋石斟就休息   1 點半左右食 Lunch ~

又係包   食到好驚   但都要食   因為唔想開爐煮麵   更加唔想落街   哈哈

里奧大人今日開會   我 5 點左右開始預備   估唔到里奧大人 5 點半已經番到屋企   但要 6 點點半先開餐   如果佢早啲話我知放工   咁就唔駛咁晏食了 ~

是日晚餐 - 黑椒金菇肥牛卷 + 孜然焗茄子 + 花生糯米飯

黑椒金菇肥牛卷 - 4 塊牛肉 + 1 包金菇就可以做一個餸   真係簡單方便平靚正呀   哈哈 ~

孜然焗茄子 - 係時候清埋 2 隻台灣茄子   我日日摸下佢地架   驚佢地林 pat pat 爛哂呀   今晚唔想整魚香茄子   所以就用孜然焗喇   勁好味 ~

花生糯米飯 - 之前買咗包花生   咁就整個懷舊糯米飯啦   又係好好味㗎 ~

洗埋碗又大清潔廚房   之後即沖涼喇 ~

里奧大人話我有骨火   所以隻手咁痛   咁其實呢排瞓得唔好   係咁發夢 ~

今晚同里奧大人 10 點半都一齊瞓   因為我真係勁眼瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言