2020年8月30日星期日

焗三文魚柳 + 焗什錦丸拼腸仔 + 粟米蛋花湯 ( 30-AUG-2020 )

間唔中想食甜點   所以喺奇華買咗馬仔




( 30-AUG-2020  SUN )

感恩一覺瞓天光   里奧大人 7 點幾起身番工   之後我都一瞓瞓到 9 點 50 分起身 ~

食埋早餐都抖下   之後到我大清潔屋企 lu ~

抹哂所有嘢再拖地   大清潔廚房同廁所   之後沖涼喇 ~   

今日 11 點做到 1 點半   我真係當做運動㗎   徑步都無流咁多汗 ~

里奧大人 2 點幾先放工   所以 3 點 15 分先食下午茶 ~

食完就抖下   里奧大人仍然做公司嘢 ~

我 5 點左右勁眼瞓呀   真係完全無動力郁   但就唔敢瞓囉 ~

6 點左右預備   今晚煮稻庭烏冬   所以唔需要太多時間 ~

是日懶餐 - 焗三文魚柳 + 焗什錦丸拼腸仔 + 粟米蛋花湯

焗三文魚柳 - 醃嘅時候都諗住開鑊煎   但當煮嘅時候諗起要大清潔廚房   我都係覺得放入焗爐好啲   哈哈 ~

焗什錦丸拼腸仔 - 我驚里奧大人唔飽   所以加幾粒丸   同埋清埋 4 條腸仔   最後掃層蜜糖就搞掂 ~ 

粟米蛋花湯 - 無買菜呀   所以佢又出現了 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼   抖陣就食生果 ~

睇下 Youtube   睇到 10 點 50 分開始眼瞓   所以即瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言