2020年8月24日星期一

黑椒牛扒 + 超甜粟米 ( 24-AUG-2020 )




( 24-AUG-2020  MON )

今朝 7 點 20 分鬧鐘響   但我明明已經 Off 㗎喎   咁熄咗就繼續瞓番啦   瞓到 8 點 20 分鬧鐘響 ~

里奧大人話攰   所以唔陪我食早餐   我話無問題啦   最緊要瞓夠 ~

今朝差唔多 9 點 25 分先食早餐   勁趕呀   食到髮尾都出汗   我覺得呢排菇場冷氣唔夠咁囉 ~

比錯奶茶   同埋個米粉係完全無味   最後食剩 1/3 真係食唔落   好反胃

食完都即開工喇   忙到顛咗 ~

唔知係咪飲咗杯奶茶   搞到成日想嘔咁   我唔可以飲正常奶茶㗎   一定要少奶   如果唔係我會好唔舒服 ~

12 點先出去買淨水餃   不過只得雲吞   咁照食喇   因為我想飲凍檸茶   飲完舒服好多 ~

做呀做   真係無時間飲水   次次焗完茶都只飲得 1 杯   嗚嗚 ~

今星期我番一三五   所以要快快手清哂手頭上嘅工作   感恩 3 點幾搞掂   可以抖下等放工 ~   

放工即走   番到屋企又係即沖涼 ~

里奧大人今日幫姑奶搬屋   其實好多都係垃圾   都唔知留番嚟做乜鬼   特別係佢啲衫   真係廿幾年前嘅款   仲話好貴㗎   我話貴又點 ?!   個款式仲要似登台衫   依家已經係 2020 年喇   我同里奧大人講話叫佢千奇唔好捐比人   一陣人哋皮膚病就慘   里奧大人喺度笑呀   因為我哋真係見個佢啲衫都已經發哂黃又發霉   真係咪害人啦 ~

今晚都係早食早休息   所以 6 點 15 分可以開餐喇   哈哈 ~

是日晚餐 - 黑椒牛扒 + 超甜粟米

黑椒牛扒 - 上星期六食剩㗎   所以今晚點都要煎埋去喇   再自己調黑椒汁   今次多汁   里奧大人最鍾意呢 ~

超甜粟米 - 上星期五買   又係要食埋去喇   諗起以前唔識煮飯嘅時候   真係以為粟米同超甜粟米有分別   依家就唔會上檔啦   哈哈 ~

洗埋碗就大清潔廚房   沖埋涼就食生果 ~

無花果 & 人參果   我兩樣都好鍾意食


好攰呀   所以唔做家務   所以里奧大人就幫手熨 2 機衫 ~

今晚 11 點幾都瞓  lu   依家番 10 點   所以比之前可以瞓多一個鐘   就係咁樣搞到自己啲時間亂哂   成日覺得夜啲瞓都唔驚   唉 ~

沒有留言:

發佈留言