2020年8月23日星期日

焗海鮮卷 + 廈門炒米粉 & 咸魚雞絲炒飯 ( 23-AUG-2020 )

里奧大人同事送咗罐鮑魚同隔熱夾比我呀   估佢唔到   哈哈

( 23-AUG-2020  SUN )

今朝瞓到 9 點 45 分起身   我覺得好晏咁 ~

食埋早餐就抖下先   抖到 11 點就大清潔屋企 ~

尋日喺 Market Place 買嘅栗子酥   里奧大人都拎咗 2 片番公司食   估唔到好好味   下次會再買嚟食

抹好嘢就執廚櫃   今次認真寫低哂廚櫃有啲咩喇   真係唔想重覆買   同埋最緊要睇下有無咩係就過期   要擺喺當眼位置   咁就記得煮架喇   哈哈 ~

寫好哂再執好去   之後即大清潔廁所   沖埋涼就抖喇 ~

話咁快又 1 點半搞掂   同我預計嘅差唔多   次次都差唔多兩個半鐘搞掂 ~

出咗好多好多汗   個人有啲攰   但又唔想瞓   所以飲支葡萄適 ~

里奧大人差唔多 2 點半番到屋企   等佢沖埋涼就一齊食下午茶 ~

食唔哂呀   所以留番夜晚再食

                                     

佢 4 點幾瞓到 6 點   我就聽歌   因為我飲完杯奶茶好精神呀   哈哈 ~

6 點幾預備晚餐  7 點半先開飯   但其實都無咩胃口 ~

是日懶餐 - 焗海鮮卷 + 廈門炒米粉 & 咸魚雞絲炒飯  

焗海鮮卷 - 唔想開鑊   咁就焗海鮮卷就算喇 ~

廈門炒米粉 & 咸魚雞絲炒飯 - 中午食唔哂   唯有夜晚食埋啦   仍然係焗熱佢   哈哈 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼   抖陣就食生日蛋糕同生果 ~

以為只係得蛋糕


原來有榴槤蓉   估唔到都幾好味

Market Place 買嘅無花果算係大粒   只係 $58   都抵食

睇下 Youtube   其實諗住 11 點瞓   但居然瞓唔到呀   可能飲咗奶茶   最後 12 點先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言