2020年8月13日星期四

鮮菌珍寶肉丸 + 紅燒牛腩扒豆腐 + 菠蘿咕嚕肉 (外賣) @ 屋企 ( 13-AUG-2020 )



( 13-AUG-2020  THU )

今朝 9 點起身   里奧大人就去買早餐   我話依家喺屋企食早餐   成日要佢去買早餐都辛苦   好在佢無我咁易出汗呢 ~

食完早餐就休息   里奧大人就要開工 lu ~

2 點唔夠食 Lunch   抖到 3 點幾就出發去深水埗買電腦 ~

經過康瑞甜品   難得無人   所以入去食甜品呀 ~

特色仙草百配 (芋園 + 地瓜園+小丸子) ($26) - 好味道呀   因為我鍾意食煙韌嘢

食完即去買電腦   買完就番屋企   咁又 6 點幾喇   所以買外賣番屋企食喇 ~

沖埋涼就開餐   勁爽呀 ~

差唔多 9 點幾就聽蘇牧師証道   之後又睇下 Youtube ~

今晚 11 點幾都瞓   里奧大人見我夜瞓   就話因為聽日唔駛番工   一係就話聽日要番工   唔好咁夜晚聽   晚晚都聽到佢講番工唔番工   搞到我都亂哂   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言