2020年8月2日星期日

檸檬蜜糖焗雞腿 ( 2-AUG-2020 )


( 2-AUG-2020  SUN )

今朝里奧大人 7 點 10 分起身   之後我都諗住瞓   但瞓唔到   所以 8 點都起身喇 ~

刷埋牙就整早餐   食完都只係 8 點 45 分   抖陣就執衣櫃 ~
幾咁靚   哈哈哈哈
執完就拖地   之後就抹雪柜   想抹好耐   今朝涼涼地就大清潔啦 ~

老實講   雪櫃都多醬料   但肯定唔會用完擺番原位   因為次次煮飯嘅動作係要快   所以有時啲位亂咗   好想擺番好   但又懶   依家星期日得閒   有咩想做就即做叮 ~

搞掂哂就沖涼   原又 12 點   好在今朝早起身   感覺多啲時間用 ~

靈修一個鐘   我鍾意一個人喺屋企靈修   可以靜靜地反思一下 ~

里奧大人去姑奶屋企拎嘢   差唔多 4 點左右先番到屋企   叫佢沖埋涼先食嘢 ~

家姐之前比嘅珍珠奶茶   味道都 OK



里奧大人同事比我㗎
佢食完抖下又瞓陣   我都 5 點半瞓到 6 點呀 ~

是日晚餐 - 檸檬蜜糖焗雞腿

檸檬蜜糖焗雞腿上 Youtube 睇下食譜   屋企咁啱有雞腿同檸檬   最搞笑我本身尋晚用燒汁醃好雞腿   點知再認真睇條片   原來要加蒜頭洋蔥檸檬一齊醃   所以 3 點先加埋呢啲配料   咁真係好味好多 ~

洗埋碗就沖涼   收到公司訊息叫我明日 WFH   唔駛番公司   咁就好呀   我唔駛心掛掛 ~

今晚唔係咁眼瞓   可能 4 點幾飲咗杯珍珠奶茶   里奧大人 11 點幾瞓   我 12 點先瞓到呀 ~

沒有留言:

發佈留言