2020年8月7日星期五

滑蛋粟米魚塊 + 叉燒 & 燒鴨 + 菠蘿咕嚕肉 (外賣) @ 屋企 ( 7-AUG-2020 )

叉燒 & 燒鴨
菠蘿咕嚕肉
滑蛋粟米魚塊

( 7-AUG-2020  FRI )

今朝 8 點鬆啲都醒咗   里奧大人就去買早餐   我都梳洗喇 ~

食完抖陣   里奧大人就做公司嘢 ~

好掛住 Berry   我應該聽日要探佢喇   哈哈

無啦啦好餓呀   所以 1 點半左右就食 Lunch   之後又 Hea 喇 ~

因為里奧大人要買電腦   咁我話一齊出去   但想 2 點半先出發   咁肯定公司唔駛叫我番去呢 ~

去完黃金再去高登   我都買咗 Mouse Pad   咁啱家姐又要   順便買埋比佢 ~

買完番屋企   感恩去到巴士站即有車 ~

番到屋企都接近 6 點   咁買埋外賣先番屋企 ~

沖埋涼就開餐   勁嘆呀 ~

我同里奧大人講話睇咗把風扇仔   覺得旋轉得唔錯   但就話千奇唔好買比我   只係比你睇下把風扇幾好咁   之後佢話玩嘢呀 ?!   我話真係唔好買比我呀   我唔要架   佢再話妳玩嘢呀 ?!   我話咩呀   佢話佢已經淘咗比我喎   我話唔係咁啱呀嘛   我真係唔知你淘咗喎 ~

前日又係咁   里奧大人問我摺衫版要咩色 ?!   我話綠色   之後又話我係咪睇咗佢淘咗綠色 ?!   我話無啦   原來佢又係淘咗綠色比我   我話自從佢話我偷睇佢啲嘢之後   淘寶所有親嘅訊息都唔睇啦   佢喺度笑   哼 ~

睇下 Youtube   今晚 11 點幾都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言