2020年8月17日星期一

焗海鮮卷 + 冬瓜冬菇夜香花湯 ( 17-AUG-2020 )

芝士年糕已經到期   咁就要食埋去啦   但其實好難食




( 17-AUG-2020  MON )

感恩一覺瞓天光   鬧鐘差唔多響都醒咗喇 ~

隻手真係無咁痛喎   感恩感恩 ~

沖埋涼就食早餐   我同里奧大人講話   唔駛郁就食早餐   到依家都唔係咁慣   要等下先食   哈哈 ~

菇場超級超級忙呀   好在 9 點半已經番到去開工 ~

Lunch Time 去惠康買嘢   用埋 $123 八達通積分   終於用哂   唔駛成日心掛掛   因為月尾到期呀 ~

買完抖陣就食 Lunch   但只食咗 1 塊半麵包 ~

無啦啦好想嘔   可能飲咗玫瑰花茶   唉   幾粒又無味   十幾粒又濃味得滯 ~

收到公司群組訊息   今星期係番一三五 TBA   感恩感恩 ~ 

4 點幾走人   買埋冬瓜就番屋企預備喇 ~   

里奧大人都喺姑奶屋企走喇   佢今日幫手執屋   我同佢講囉   唔該得閒就叫佢執屋啦   成日坐喺度乜都唔抹   依家執得乾淨就好好珍惜   唔好成日等廿年先嚟清潔一次   里奧大人聽完喺度哈哈笑   我話講事實   一入屋好似比賊人打劫咁   又亂又污糟   根本影響埋心情   因為屋企真係要乾淨   咁樣先住得舒服家嘛 ~

滾好個湯就可以抖陣   今晚簡單煮   再煮丁麵就搞掂   所以 6 點幾可以開餐 ~

是日懶餐 - 焗海鮮卷 + 冬瓜冬菇夜香花湯  

焗海鮮卷 - 之前喺新都城嘅街市買   不過口感麻麻哋   好在有泰式甜辣醬   嘻嘻 ~

冬瓜冬菇夜香花湯 - 上次買咗 2 包夜香花   今星期點都要煲喇   我覺得用乾冬菇係香好多 ~

洗埋碗就沖涼   之後睇 Youtube ~

喺廣良興買嘅低糖菠蘿乾   呢度要廿蚊   我覺得貴呀   但好想食就買囉   里奧大人係咁食   又話好甜唔好買   我話其實係我係買比自己食㗎噃   食人哋啲嘢仲喺度嘈嘈嘈   之後佢喺度笑


里奧大人 11 點瞓喇   佢話頭痛   可能今日執屋焗親 ~

我唔眼瞓呀   唔知係咪今日飲得多咖啡   所以 12 點先瞓到 ~

沒有留言:

發佈留言