2020年8月27日星期四

醬油燒汁豬軟骨 + 三杯馬蹄煎肉飯 + 菠蘿咕嚕肉 (外賣) @ 屋企 ( 27-AUG-2020 )


( 27-AUG-2020  THU )

今日我同里奧大人都 WFH   所以 8 點 45 分起身 ~

里奧大人去買早餐   我就去梳洗喇 ~

食完就抖陣   其實尋晚都瞓得唔好   差唔多 10 點幾   我都瞓着咗   一起身已經 11 點幾呀 ~

沖埋涼就煲石斛   之後又休息 lu ~

里奧大人要去買電池   所以 2 點幾就出去 ~

行完就去南記食嘢   之後去 MUJI 買零食   再去 Govida 食雪糕   食完就去烘焙店買嘢   搞掂哂就番屋企喇 ~

春卷魚片酸辣小鍋米線 + 可樂 ($36)

                           

家姐之前比咗 3 張 Coupon 比我   今次用住 1 張先   睇下到期前會唔會再出 Apeach 沙冰

                                 

沖埋涼煲羅漢果   咁聽日里奧大人可以喺屋企飲 ~

開機洗衫   之後休息   我仲係好攰咁呀   所以今晚唔煮喇 ~

家姐鍾意食棉花糖   所以都唔問佢要唔要喇   直接買 2 包比佢

                   

里奧大人 6 點出去買外賣   我同里奧大人講話成日要佢出去買嘢食   佢話係佢 WFH 工作之一   哈哈 ~

食完飯再食生果   之後都係抖   完全唔想郁 ~

今晚突然好眼瞓   10 點半都自己瞓先喇 ~

沒有留言:

發佈留言