2020年8月15日星期六

雜菜魚丸米粉 + 菠菜 ( 15-AUG-2020 )


( 15-AUG-2020  SAT )

今日 Off   不過瞓到 9 點幾都自然醒 ~

梳洗完就等里奧大人去買早餐番嚟食   其實真係好嘆   哈哈 ~

里奧大人 12 點半番工   我就等家姐 1 點嚟接我 ~

一泊好車   家姐就比里奧大人嘅生日利是比我   其實佢上星期車完我番屋企   之後話唔記得比利是我   次次家姐都好早比定利是   佢真好有心㗎   因為我唔會提早比利是比里奧大人㗎 ~

行咗無耐都已經 2 點   咁去越棧食下午茶   本來我想去沙爹王   但要等 12 張枱   咁唔等喇   寧願快快食完番屋企陪 Berry 好過 ~

越式扎肉蝦片 + 香茅雞翼 ($40) - 每樣都係細細件

香茅豬扒撈檬 ($40) - 我同家姐都鍾意食撈檬


椰汁三色冰 (+$3) - 飲完呢杯冰   當堂飽哂


之後去廣良興同萬寧買嘢   話咁快又 3 點   要番屋企喇 ~

一入屋   Berry 興奮到尖叫   我哋話變咗女仔聲   但其實佢根本就係一個女仔   哈哈 ~

呢個樣   如果我一摸佢   佢就即跳開㗎喇

其實我好錫妳㗎   妳知唔知啫   哈哈哈哈


咁咪幾 Cute 囉


街坊朋友幫家姐整晾衫架   Berry 即縮入梳化底   咁啱妹妹嚟探 Berry   所以一齊陪 Berry 行街 ~

縮入梳化底就好有安全感

又要八

八完就會望出面


望來望去   點都唔出來


家姐同事介紹   話如果戴 Mask 戴帶到皮膚敏感   搽呢隻都 OK   萬寧價錢係 $135


番到屋企就一齊入房傾偈   妹妹講嘢老積但又有份童真   同埋佢都好乖女   所以都好鍾意佢   哈哈 ~

佢話比新鮮蘆薈比我   我話下次先啦   之後話好想比我呀   番去屋企拎完又坐多 15 分鐘先走 ~

7 點走人   去糟糟屋企拎嘢   之後就送我番屋企 ~

家姐話好在我陪佢   我話係咪好在妳陪我呀   原來佢話頭先揸車好眼瞓   好在我陪佢傾偈 ~

里奧大人 8 點幾番到嚟   咁等佢沖完涼先開餐   原來都接近 9 點了 ~

是日懶餐 - 雜菜魚丸米粉 + 菠菜

雜菜魚丸米粉 - 之前喺一田買嘅雜菜魚丸都幾好味   最緊要唔腥 ~

菠菜 - 雪櫃有菠菜   咁淥幾棵啦   健康啲   哈哈 ~

洗埋碗就沖涼   之後休息 lu ~

糟糟送咗盒粉紅色口罩比我   家姐又比咗 4 個口罩套比我

無啦啦隻左手臂勁痛   直頭舉唔起手添呀   咁啱家姐就右手痛   手指都腫埋   可能用錯力拖地喎   之後我話可能我哋成日打機呀   唉 ~

里奧大人 11 點左右瞓   我就 12 點先瞓   今晚太夜食喇   唔想咁早瞓 ~

沒有留言:

發佈留言