2020年8月26日星期三

墨魚滑釀三色椒 + 芫茜皮蛋魚片湯 ( 26-AUG-2020 )



( 26-AUG-2020  WED )

尋晚瞓得麻麻哋   臨起身個夢仲恐怖   係我無戴口罩坐巴士   但當時唔覺    之後個場景轉咗係街市   見到有個女人係咁同我講嘢   我先知道自己無戴口罩呀   之後鬧鐘響喇 ~

勁唔想起身呀   呢排真係瞓得唔好   可能始終 WFH   次次假期後番工   就會有壓力瞓得唔好   驚唔知醒起身   但其實我已經校咗鬧鐘 ~

已經慢慢行   但都流哂汗   所以一定要飲凍嘢 ~

買完早餐就番菇場   真係無冷氣咁呀   唉 ~

最後我都忍唔住同 Receptionist 講話無冷氣   佢原來星期一都通知咗師父   不過唔知尋日有無到囉 ~

差唔多 12 點先出去買菠蘿叉燒包   其實想食熱狗   但無哂 ~

買完都即番菇場   之後師父到啦   原來成個 Office 真係無冷氣   除咗老闆房 ~

4 點準時放工   去埋街市買餸就番屋企喇 ~

一番到屋企就即沖涼   之後就預備晚餐 ~

里奧大人 6 點左右番到屋企   我話未食得呀   佢話唔緊要   8 點半先開會   本來我諗住買水餃   因為記得今晚要開會   點知去到街市又好想食釀辣椒   完全唔記得開會呢會事   怪不得我硬係覺得有啲嘢   但又諗唔到係啲咩 ~

是日晚餐 - 墨魚滑釀三色椒 + 芫茜皮蛋魚片湯

墨魚滑釀三色椒 - 好想食濃味嘢   所以就釀辣椒   買咗廿蚊墨魚滑   但釀三隻椒係唔多夠   本來想釀泡椒   但我好驚太辣呀   里奧大人話個汁好味道   見佢食飯都食得快   咁即係鍾意食   哈哈 ~

芫茜皮蛋魚片湯 - 係時間要飲魚湯   呢個最簡單   真係覺得自己好懶咁   但真係唔想煎魚呀 ~

洗埋碗又大清潔廚房   次次開鑊煎嘢都要抹個煮食爐   其實可以只抹一邊爐㗎   但唔鍾意好似做嘢做一半咁   真係自己攞嚟辛苦   哈哈 ~

沖埋涼就休息   里奧大人 8 點半準時開會   半個鐘頭就開完   算好快呀 ~   

11 點都都未眼瞓   咁睇 Youtube 睇到 12 點先瞓   但其實都唔眼瞓   但唔瞓唔得 ~

沒有留言:

發佈留言