2020年8月3日星期一

泡菜豚肉鍋 + 煎豆腐 ( 3-AUG-2020 )

( 3-AUG-2020  MON )

雖然今日 WFH   但都係 9 點起身呢 ~

里奧大人都起身   買早餐番屋企食 ~


食完就抖下   之後沖涼   里奧大人就熨衫   搞掂哂就一齊睇培靈會 ~

無啦啦好眼瞓   1 點幾瞓到 2 點呀 ~

我居然好餓呀   所以煮米粉   里奧大人又食   仲話有無五香肉丁   我話五香肉丁貴   留番下次先食   煮幾粒丸比佢算喇   哈哈 ~


里奧大人做公司嘢   我就睇 Youtube ~

今晚煮新嘢  肯定要用多啲時間   所以 5 點 45 分都預備喇 ~   

是日晚餐 - 泡菜豚肉鍋 + 煎豆腐  

泡菜豚肉鍋 - 好想食湯飯   所以整呢個鍋喇 ~

煎豆腐 第一次咁煮   一半煎得香   另一半上唔到粉   碎哂嘅就放落泡菜鍋   唔好浪費 ~

洗埋碗再大清潔   之後沖涼喇 ~

煮完飯收到西瓜 Whatsapp 叫我明日不用回公司   咁就好喇   真係唔駛成日心掛掛等電話 ~

話咁快又 8 點幾   同里奧大人睇培靈會   睇完就食蘋果   今次食得最爽   因為里奧大人主動話批皮   哈哈 ~

里奧大人 11 點瞓   我就接近 12 點先瞓 ~   

沒有留言:

發佈留言