2020年8月29日星期六

手打牛丸米粉 + 招牌牛腩粗麵 + 腐乳生菜 (外賣) @ 屋企 ( 29-AUG-2020 )


(  29-AUG-2020   SAT )

今朝同里奧大人瞓到 10 點自然醒   之後里奧大人就去買早餐   我都要梳洗喇 ~

食埋早餐就抖下   里奧大人 11 點半出門口   我都沖涼喇   差唔多 12 點先出發去家姐屋企 ~

好熱呀真係   好在家姐開定冷氣   我真係抖陣先想郁呀 ~

差唔多 2 點先食嘢   家姐頭先去買㗎   因為今日無車   唔想出去食 ~

麥樂雞 + 1 件麥脆雞



抖到 2 點幾   我話幫家姐執雜物房   佢話唔駛   不過我會照執   因為上星期講過今日執呢 ~

今日唔陪 Berry 玩喇



家姐成日買嘢   但其實屋企超級多嘢   因為佢買完就咁放喺度   即係有位就放咁呢 ~

潔而亮都有 12 支   仲問我要唔要 ?!   我話我屋企都有 6 支啦   大佬   我哋住埋一齊真係肯定唔掂   哈哈 ~

之後我幫佢掉咗 1x 支淋浴露呀   佢勁唔捨得   我話過哂期用到皮膚病呀   我話成日買買埋埋又求其擺   依家變咗浪費喇 ~

佢本身想買黐毛嘅紙   好在我幫佢執嘢咋   真係有幾 Pack 呀 ~

終於執好哂一邊櫃   我同佢歸類哂所有物品   廁所/廚房/車用品   我話如果唔記得位置就問我啦   同埋唔好執完又整亂   我最憎人咁㗎下 ~

之後再執另一邊   佢居然話原來新嘅吸塵機喺度   我話買完都唔知放喺邊嘅咩 ~

有一個大箱裝咗 B 仔麥包嘅床仔   家姐話唔捨得掉   我同姐夫話掉啦   家姐都想喊㗎   不過我話無謂觸景傷情   媽咪走嘅時候   我將媽咪所有嘢一件不留   我知我一望到就會喊   仲要諗番好多嘢   感覺真係好難受囉 ~

終於執咗 2 個大嘅黑色膠袋   我話係咪浪費物品同浪費位置吖 ?!

4 點半終於搞掂雜物房   咁我話幫佢執廚櫃   又掉唔少嘢   我話要食就同我講   我一定即刻買比妳   唔駛驚無得食喎 ~

執咗個幾鐘就搞掂喇   執開有條路   幫佢再執個櫃   等佢拎紙巾同口罩順手啲   其實仲有幾個櫃同廁所嘅柜未執好   我話下星期再執   最鍾意執嘢   哈哈   但家姐話好驚喎   掉哂佢啲嘢 ~

6 點飲湯   坐多陣就番屋企喇   家姐送我搭車   係咁問我攰唔攰   我話如果攰就唔會執嘢囉 ~


好搞笑   家姐問佢屋企乾唔乾淨 ?!   我話乾淨呀   只係太多嘢   我話唔係因為妳係我家姐先話乾淨   咁我執柜嘅時候   我無打噴嚏   同埋個咀唇無敏感囉   我仲無帶口罩喎 ~

因為之前試過去姑奶屋企一陣咋   我成個咀唇敏感呀   里奧大人睇住我個咀變咗紅色   仲痛咗一個星期添呀   嗚嗚 ~ 

番到屋企即沖涼喇   我都係唔煮喇   叫里奧大人買外賣番嚟食 ~

里奧大人 8 點半番到屋企   叫佢沖埋涼就開餐喇 ~

睇多陣 Youtube   11 點幾都瞓 ~

沒有留言:

發佈留言