2022年12月1日星期四

咖哩薯仔雞扒意粉 + 油麥菜拚金菇 ( 1-DEC-2022 )





( 1-DEC-2022  THU )

尋晚瞓得麻麻哋   去咗 2 次廁所   同埋呢排成日食薯片   食到個人好熱氣咁   半夜都要開冷氣瞓呀 ~

感恩起身都 OK   可以快快刷牙沖涼   其實我唔係咁鍾意懶床   但有時攰起上嚟就會囉   哈哈 ~

早餐食咖啡瑞士卷   依家覺得幾好味   以前細個成日食   所以食到驚囉 ~


菇場忙呀   實在太好 ~

眨下眼就 12 月


Lunch Time 又去一田行下   估唔到都買到少少嘢   再買埋燒賣炒麵就番菇場喇 ~

我每次去一田買嘢   阿花同阿齋都會問買咗啲咩   頭先同阿齋講話應該無嘢買   佢話我真係咩都要買啲咁   哈哈 ~

燒賣好油咁   食完好反胃


我同家姐講話   佢星期六係咁就好了



里奧大人今日突然要去睇牙   真係好感恩有位   佢隻牙成日痺痛   所以想快啲睇下乜嘢事囉 ~

睇完就幫我買橙同開機洗衫   實在太好   我可以做少兩樣嘢   哈哈 ~

里奧大人話見到藍莓好大粒   所以買比我試下   最搞笑佢問我呢啲甜唔甜㗎 ?!   我話唔知喎   不過好酸都照食啦   難得你買比我   上次家姐又係見到大粒藍莓就買比我   唔通我講過自己鍾意食藍莓 ?!


忙咗陣就可以抖下   放工準時走人 ~

今晚都好簡單   只係翻熱同淥菜 ~

是日懶餐 - 咖哩薯仔雞扒意粉 + 油麥菜拚金菇

咖哩薯仔雞扒意粉 - 仲有剩咖哩   我聽晚食埋去喇   里奧大人就連食 3 餐   哈哈 ~

油麥菜拚金菇 - 之前買咗 2 包韓國金菇   今晚開 1 包食咗先 ~

洗完碗就即沖涼   沖完涼就覺得有啲凍喇   實在好期待冬天呢 ~

三祖辣椒醬 ($21.9) / 好待咖哩屋中辛香辣咖哩雞 ($22.9/2盒)


我勁鍾意食呢啲米餅   我覺得松鼠好得意㗎   但里奧大人就會話同老鼠差唔多   正衰人   哈哈


小王子麵份量唔多   食 1 包好容易㗎咋


睇陣 Youtube 再睇 45 分鐘聖經   今晚 10 點 45 分都瞓覺 lu ~

沒有留言:

發佈留言