2022年12月25日星期日

香茅雞翼 + 蝦麵 + 南瓜紅蘿蔔粟米栗子豬骨湯 ( 25-DEC-2022 )





( 25-DEC-2022  SUN )

今朝同里奧大人一齊番工   但佢今日好晏先放工   所以要食 2 份早餐了 ~


食完就去佢公司幫下手   之後我都要番學 lu ~

唔駛崇拜就去買餸   咁樣多啲時間用喇 ~

里奧大人 2 點半先放工   真係好在早餐食飽飽咋 ~

兩餸飯只係星期六日先食到   所以呢期好想食呀   今次要牛仔骨   原來要加錢   哈哈哈哈


食完就煲湯   里奧大人就熨衫   差唔多 4 點就一齊去做運動 ~

其實我都有啲攰   所以做 20 分鐘算喇 ~

番到屋企又做下小清潔   搞掂真係要抖下 ~

7 點 15 分開餐   我仲諗住 6 點幾可以開到餐添   哈哈 ~

是日晚餐 - 香茅雞翼 + 蝦麵 + 南瓜紅蘿蔔粟米栗子豬骨湯

香茅雞翼 - 買咗啲現成醃咗嘅雞翼   焗 3 隻比里奧大人做餸 ~

蝦麵 - 用蝦麵即煮醬料做湯底   估唔到咁辣   本身 1 包醬料份量都好多   我只用咗 1/3 都咁辣   好在無成包落哂咋 ~

南瓜紅蘿蔔粟米栗子豬骨湯 - 好耐無飲湯   其實我想煲老黃瓜   不過唔見有   可能夏天先有呀   咁即轉南瓜湯啦   特登買 $50 西施骨   今晚好想飲肉湯呀 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後即沖涼   抖陣又同里奧大人睇阿仔 ~

今晚睇到 11 點 45 分瞓都瞓覺   因為聽朝要早起身呢 ~ 

沒有留言:

發佈留言