2022年12月21日星期三

老干媽雞柳炒麵 + 菜心苗 ( 21-DEC-2022 )




( 21-DEC-2022  WED )

今朝 7 點唔夠條腰突然好痛   直頭痛醒咗   感恩好快唔痛   同埋再繼續瞓多陣   哈哈 ~

早餐食迷你牛角酥   雖然好味   但真係要好間唔中先食一次呢 ~


菇場唔忙呀   呢排又開始靜了 ~

一田買禮物比里奧大人同事   但唔係咁啱   最後去咗 Chaterarise 買米餅   諗住買曲奇   但之前放過曲奇就想送第啲嘢囉 ~

什錦米餅禮盒 15件裝 ($125)   個袋好似裝鞋盒咁大   我要好小心拎啦   始終送比人   一陣整爛個袋就麻煩


買完就去買牛腩河番菇場   今日可以慢慢食 ~


菇場仍然唔忙   同 8 卦傾街市行情   所以傾傾下就好快放工   哈哈 ~

放工即走   今晚可以直接番屋企真爽 ~

搞掂哂晚餐   其實都要接近 7 點先食得呢 ~

是日晚餐 - 老干媽雞柳炒麵 + 菜心苗

老干媽雞柳炒麵 - 好想快啲清埋樽老干媽   所以用嚟炒粉麵最好   哈哈 ~

菜心苗 - 終於清哂   可以買第啲菜食喇 ~

洗埋碗就去買護膝比家姐   番到屋企就開機洗衫再沖涼   我成日覺得沖完涼就等如可以正式休息咁㗎   哈哈 ~

希望家姐啱用啦   里奧大人一見紫色就話買比家姐   但拆出嚟係黑色嘅


里奧大人揀咗最右手邊比我   但佢同勁哥講話唔知佢太太鍾唔鍾意食呢款   之後勁哥話右 4 都好味   又話圓型都好味比埋妳太太   再話心型唔少得啦   最後話一定要比埋頂高帽妳太太啦   就係咁   1 包變咗 5 包   哈哈   最感恩係我中午去一田時   我都想買嚟食呢   


呢盒就係米餅   里奧大人見到都話咁大盒嘅   


食埋生果就睇 "財閥家的小兒子"   呢套劇對於我嚟講係好燒腦   有時都唔知佢講咩   哈哈 ~

今晚 10 點 50 分都瞓先喇   里奧大人就繼續睇 ~

沒有留言:

發佈留言