2022年12月7日星期三

韓式辣椒醬燜雞扒 ( 7-DEC-2022 )



( 7-DEC-2022  WED )

尋晚半夜去咗廁所   之後都好快瞓得番   今朝 7 點 25 分都醒咗   咁起身整早餐 lu ~

早餐食醬占排包   里奧大人幼滑花生醬   我就搽粗粒花生醬   本身想買細樽嘅粗粒花生醬   但要 $20   大樽都只係 $24   所以我一定買大樽囉   哈哈 ~


菇場唔太忙   呢排都係咁 ~

Lunch Time 又出去行下   有幾個同事真係成日可以留喺公司   我覺得佢地好勁   我除非唔舒服或者超級攰   咁就唔會出去   否則真係要出去行下   鬆下啲筋骨咁呢 ~

又係好想食雞翼紅薯粉   所以就即刻去買   不過原來都等咗 15 分鐘   咁其實都無咩問題   因為由唔太餓變咗好肚餓呢   哈哈哈哈 ~

我最鍾意食啲花生同酸菜粒


仍然唔忙   好想快啲放工 ~

放工即走   番到屋企都預備晚餐   里奧大人 6 點半先番到屋企   不過都要等陣先可以開餐 ~

是日晚餐 - 韓式辣椒醬燜雞扒

韓式辣椒醬燜雞扒 - 呢個餸真係蔬菜多過肉   最正係一鑊熟嘛   材料係 2 件雞扒 + 2 條脆肉瓜 + 1 包金菇 + 1 包粉絲 + 1 個洋蔥   就係太多餸   我覺得唔夠辣味呀   本身我諗住加多 1 湯匙韓國辣椒醬   但里奧大人話好似唔係咁舒服咁   所以無加   最後佢都話個餸無味   哈哈哈哈 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後自己去做 25 分鐘運動就番屋企了 ~

沖埋涼就休息   里奧大人 10 點唔夠都瞓   我今晚 10 點 20 分都瞓覺   真係勁早   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言