2022年12月28日星期三

雜丸豚骨拉麵 + 黑椒牛扒炒意粉 ( 28-DEC-2022 )



食意粉再飲埋剩咗嘅湯   又紅蘿蔔又栗子   真係飽過食一碗飯   哈哈


( 28-DEC-2022   WED )  

一覺瞓到 7 點 10 分醒咗   但想繼續瞓   估唔到又可以瞓到 7 點半先起身 ~

早餐食花生醬田園軟包   本身個包好 Soft   所以唔焗熱   慳番啲時間 ~


菇場忙呀   好快到 Lunch Time ~

送比阿花嘅 Melody 禮物   佢勁鍾意呀   仲整到咁靚嚟影相   哈哈


本身好餓想唔行   但又想去買菜   最後行行下都唔係話好餓   所以又係行咗半個鐘先去買炒果炒麵   下次買 1 個粉果好啲   食2個好似好滯咁 ~


家姐上次食中藥   所以話買包陳皮梅   點知佢話好酸唔食   我就話拎幾粒食下先   好味就比我   估唔到我覺得好味   因為夠酸呀   哈哈哈哈   今日仲大派用場添啦   用嚟消滯非常好㗎


忙到 4 點左右就搞掂   傾多陣計又放工了 ~

放工買埋麵包就番屋企   

是日晚餐 - 雜丸豚骨拉麵 + 黑椒牛扒炒意粉

雜丸豚骨拉麵 - 唔知煮咩呀   所以清埋啲雜丸同拉麵就算 lu ~

黑椒牛扒炒意粉 - 前晚嘅意粉   今晚點都要食㗎喇 ~

煮埋個炒麵比里奧大人就洗碗   搞掂哂即沖涼   之後食埋生果就休息下呢 ~


依排都會食橙   難得買到甜橙呀   哈哈


每月一到有啲攰   所以 9 點 50 分瞓喇   里奧大人依家喺我臨瞓前   幫我按條腰同背脊   因為呢幾日我半夜都痛醒呀   唉 ~

沒有留言:

發佈留言