2022年12月27日星期二

鹽酥雞肉燥飯 + 鹽酥魷魚鬚肉燥飯 + 黃金芋圓球 + 甜不辣 (外賣) @ 屋企 ( 27-DEC-2022 )

開餐


鹽酥魷魚鬚肉燥飯 ($51) - 魷魚鬚勁好味   仲有 5 條咁多呀


鹽酥雞肉燥飯 ($49) - 鹽酥雞份量都多   又好味   呢間食店真係好抵食


黃金芋圓球 (+$9) - 好想食甜品


甜不辣 (+$9) - 可以比里奧大人帶飯


大甲芋泥鮮奶 (+$17) - 呢期好想飲芋泥飲品   所以見到即叫
宇治抹茶鮮奶 (+$17) - 里奧大人就最鍾意抹茶飲品


( 27-DEC-2022  TUE )

尋晚起身去廁所   見里奧大人仲未瞓   望個鐘原來已經係 1 點 40 分瞓   睇劇睇到咁夜真係作哂反 ~

我今朝 9 點 45 分都醒咗   預咗里奧大人瞓晏啲㗎喇 ~

咁 10 點開手機   見到家姐即時 Whatsapp 我   仲叫我 Call 佢   我仲以為佢知我起咗身   所以即叫我添   因為我夜晚瞓覺會熄手機嘛   佢話 Whatsapp 咗我先   咁我一開手機就睇到 ~

原來佢想去旺角買腰封   因為糟糟話旺角有得睇   咁我話話一陣陪佢出旺角一齊買啦 ~

我頂到 10 點 45 分都開始餓   所以即焗熱麵包   諗住食啦   點知里奧大人起咗身   咁我焗埋佢嗰份再一齊食啦 ~

芝士菠蘿包 & 菠蘿油 Again


食完就睇阿仔   咁里奧大人就做其他嘢   因為佢已經睇咗   等我睇埋就今晚可以同步再睇新一集 ~

1 點幾要食午餐   因為里奧大人要番公司整嘢呀 ~    

XO 醬豬扒炒河粉


咁我喺屋企等佢啦   好在佢都好快手搞掂   可以一齊搭車出旺角 ~

一入到店人舖   里奧大人即睇護腰產品   又問職員啲產品係點點點   真係緊張過我   好感激佢幫手睇呀   之後佢再問佢家姐應該買啲咩腰封好   原來一定要買有鐵片嘅   好在里奧大人幫手問咋 ~

睇完就去巴士站接家姐   里奧大人見到家姐就即刻扶住佢   當佢阿婆咁扶住   所以家姐隻腳肯定痛   唔係唔會比人扶囉 ~

全程係里奧大人幫家姐帶腰封   又幫佢着謢膝   我只係企喺度望住   真係正衰女   哈哈 ~

家姐話帶咗腰封真係舒服好多   感恩感恩 ~

佢又比咗袋食物比我   腳痛就唔好拎比我啦   激鬼死我   我話下次去佢屋企先比都未遲啦 ~

之後家姐要去整嘢   我同里奧大人去花園街買生果 ~

今次我真係好勁   完全無睇過衫   因為仲有啲衫未着   唔想嘥錢買嘢   嘻嘻 ~

買咗 6 個巨橙 + 2 個大木瓜   咁一定要里奧大人拎喇   因為真係好重 ~

最後買埋晚餐就搭小巴番屋企   果然好快番到屋企   哈哈 ~

家姐話張餅卡原來係 12 月 31 日到期   所以今日拿拿聲換埋去   佢以為張餅卡係 $50 左右啦   點知係 $368   家姐話好豪咁唔睇價錢咩都買呀   哈哈


感恩買到合心水腰封


呢間麵包店嘅麵包好食㗎   廿幾年前都已經幫襯   因為位置無變到   但就唔記得係咩名囉


開機洗衫就沖涼   今晚 5 點 45 分就開餐   好在里奧大人聽日帶飯   咁樣等如 3 個人食晚餐   唔駛咁飽   因為我一陣要食埋件芝士蛋糕 ~

食埋呢次   下次食就要自己比錢買喇   哈哈哈哈


8 點就睇阿仔   好想快啲睇哂   哈哈 ~   

今晚又係 10 點 50 分自己瞓先喇   里奧大人就睇下其他嘢先瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言