2022年12月19日星期一

白蘿蔔蝦滑 + 冷辣辣麵 ( 19-DEC-2022 )




尋晚食剩啲炸雞同腸   今晚焗埋當一碟餸   哈哈


( 19-DEC-2022  MON )

尋晚瞓瞓下聽到有人大叫   之後再叫美斯美斯   咁我都知邊隊贏了   哈哈 ~

起身整完早餐   咁里奧大人都話佢都起身   之後我又要再焗熱埋佢份麵包 ~

搽咗花生醬嘅甜餐包   我都幾鐘意食呢啲餐包仔㗎


我話知道邊隊贏喇   佢即問係咪佢估嗰隊   哈哈   佢鍾意美斯㗎   今屆美斯真係好博   可能知道最後一次為國家隊效力   所以今次贏咗真係無撼   替佢開心呢 ~

里奧大人今朝去整嘢   咁我同佢一齊搭車 lu ~

菇場忙完就同 8 卦傾波經   佢都勁呀   睇埋成 3 點先瞓   所以佢話頭痛   哈哈 ~

同里奧大人一齊食 Lunch   食完抖陣都番工喇 ~


菇場唔忙呀   傾下傾下又放工 ~

去埋買雲吞同麵包就番屋企   今晚非常之簡單   但要時間   哈哈 ~

是日懶餐 - 白蘿蔔蝦滑 + 冷辣辣麵

白蘿蔔蝦滑 - 諗住淥雲吞比里奧大人食   但佢話唔駛喇   我再加多幾粒丸就留番做炒麵   比佢聽日做午餐   點知佢又話唔駛喎   咁留番聽晚再食囉   今晚終於買到韭菜   無啦啦又好想食佢咁 ~

冷辣辣麵 - 尋晚食剩   諗住自己食多兩晚啦   因為里奧大人唔係咁鍾意有醬   但估唔到佢會記得有拉麵   仲係話佢都要食   唔好嘥嘢   真係超級比面呀下 ~

出去運動店睇下有無護膝   想快啲買比家姐   但舖頭關咗門   要聽日先可以買呢 ~

番到屋企即開機洗衫   之後沖涼   同里奧大人食埋芒果就睇阿根廷對法國嘅下半場   真係勁刺激呀   因為加時再 12 碼   睇到 11 點 35 分先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言