2022年12月6日星期二

豆豉鯪魚炒油麥菜 ( 6-DEC-2022 )



星期日食剩嘅雲吞   今晚一定要食埋   因為我無放落冰格呢


 ( 6-DEC-2022  TUE )

感恩一覺瞓天光呀   7 點都醒咗   懶咗 10 分鐘床都起身整早餐 lu ~

今朝焗熱排包同牛油卷   之後再刷牙沖涼   原來已經 7 點 46 分   明明早咗 15 分鐘起身   仲諗住好快手添   所以我覺得自己係越少時間整嘢   咁樣反而仲快   哈哈 ~

里奧大人都話我呢排好早起身   我都覺得係   最感恩係晏晝唔會話攰   唔係就慘了 ~

早餐食芝士夾牛油卷 & 花生醬排包   鹹鹹甜甜最鍾意 ~


菇場唔忙呀   但整下其他嘢   時間都好快過 ~

Lunch Time 出去行咗半個鐘   之後買牛肉米線番菇場食   好凍呀   我要食熱嘢 ~


仍然忙咗陣   之後又可以傾偈 lu ~

放工即走   番到屋企即煮晚餐 ~

是日晚餐 - 豆豉鯪魚炒油麥菜

豆豉鯪魚炒油麥菜 - 今晚有心機炒   所以炒都好乾身   其實我鍾意咁樣呢 ~

洗埋碗就大清潔廚房   之後抹埋地再煮蕃薯糖水   之後就沖涼喇 ~

同里奧大人一路食糖水一路睇 SPY   真係好好睇   安利亞真係好可愛呢 ~

我加咗兩粒日本年糕   個甜湯當堂濁哂   日本宮崎紅蕃薯嘅口感都幾特別   有啲煙韌感覺   都唔係太識形容添   哈哈


家姐買咗包日本花菇比我   問佢幾錢又唔講   我話上次都未食哂   佢叫我快啲整多啲食多啲  食哂再買比我   下次都唔會講鍾意食咩好啲   唔係佢成日記住要買就煩啦   哈哈      


睇多陣 Youtube 已經 11 點   所以即瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言