2022年12月5日星期一

漁香茄子煲 + 金粟脆魚塊 (外賣) @ 屋企 ( 5-DEC-2022 )

漁白茄子煲 - 好味呀   有鹹魚粒更惹味


金粟脆魚塊 - 個汁另上最好   我翻焗魚柳都方便


( 5-DEC-2022  MON )

雖然半夜去咗 2 次廁所   但感恩好快瞓得番 ~

今朝 7 點 15 分都醒咗   咁起身整早餐 lu ~

牛油卷再加芝士焗   咁樣可以快啲清哂包芝士   哈哈 ~


菇場忙咗陣就 Hea   不過啲時間過得好快咁   眨下眼就到 lunch time ~

阿花又 Get 同款朱古力奶比我   因為 Binnie 成日飲   最衰香港無得買啦   咁唔駛代購咁煩嘛


今日涼過尋日咁   所以都出去行下   咁順便買麵包做聽日早餐   阿花船頭同阿虫去一田   佢哋又以為我去呀   不過我話真係唔去啦   無嘢好買嘛 ~

我就再周圍行   行到 12 點 15 分就買鯪魚球米番菇場喇 ~


家姐話呢包糖好味   所以買比阿花試下   佢勁鍾意酸嘢㗎   船頭話啲橙好酸   佢拎番公司比阿花食呢


里奧大人今日番工   呢排佢又開始忙 lu ~

2 點半又開會  應該啲問題又係重覆又重覆   究竟要重覆幾耐呀 ?!?!?   麻鬼煩 ~

本來里奧大人想買隻新錶比我   因為隻錶無得顯示脈搏   咁我喺手機剷咗啲 Spps   之後開會睇時間啦   隻錶居然可以顯示脈搏   實在太感恩喇


一開開到 6 點 15 分   如我所料又係不斷重覆啲問題   唔明點解入哂資料先問 ?!   有啲根本大家都唔會用囉   完全浪費時間   好似話下次仲要開添   真係人都顛 ~

今晚煮唔到飯   所以里奧大人買外賣番屋企食 ~

差唔多 8 點 15 分就做運動   每月一到走咗   我就要勤力做運動了   我覺得好瞓啲㗎 ~

做 20 分鐘先   番到屋企都開機洗衫   沖埋涼都休息休息~

睇下 Youtube 又 11 點半   要快啲瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言