2022年12月31日星期六

糖醋骨拚椒鹽豬扒 + 學斗 ( 31-DEC-2022 )




( 31-DEC-2022  SAT )

感恩一覺瞓天光呀   鬧鐘未響都醒 lu ~

早餐食芝士甜餐包   其實我鍾意食甜餐包多過芝麻餐包㗎 ~   


2022 年月曆功成身退   哈哈


菇場唔忙啦   今日勁 3D ~

家姐打嚟話一陣去奇華   有咩要食 ?!   仲以為有咩事咁急打比我添   哈哈 ~

準時放工   買完木瓜再買蕃鬼荔枝先番企   本身唔買蕃鬼荔枝㗎   但真係好大個好吸引   所以忍唔住買 3 個   一陣可以比埋家姐呢 ~

估唔到番到屋企都 2 點半  食咗兩三啖飯就即出發去旺角了 ~

糖醋骨拚椒鹽豬扒   其實我係要尖椒豬肚   但佢比錯椒鹽豬扒   可能戴住口罩   尖同椒個發音又差唔多   所以聽錯囉   下次大聲啲先


3 點半左右出到去   同家姐特登去女人街睇下有無利是封   不過唔係咁啱心水囉 ~

家姐之後去整嘢   我就買嘢食比里奧大人就番屋企 lu ~

番到屋企即沖涼   今日好熱咁嘅   定我行嚟行去呢 ~

估唔到仲未餓   所以抖到 7 點先開餐 ~   

是日懶餐 - 糖醋骨拚椒鹽豬扒 + 學斗

糖醋骨拚椒鹽豬扒食番今日食唔哂嘅兩餸飯   仲剩 3 件就留番聽晚   里奧大人又唔食得煎炸嘢   唔係唔駛留啦   哈哈 ~

學斗 - 終於清哂喇   又係時候轉食另一種菜 lu ~

沖埋涼就睇 Youtube   穩陣起見   里奧大人仍然自我隔離   我睇到 11 點都瞓覺了 ~

咁又 2022 年最後一日   感謝神保守   今年平安健康渡過呢 ~

沒有留言:

發佈留言