2022年12月8日星期四

雜丸出前一丁 + 銀絲旺菜 ( 8-DEC-2022 )

 


我加咗 1 大湯匙韓式辣椒醬   當堂變得好味道   辣辣哋先好食   哈哈


( 8-DEC-2022  THU )

今朝 7 點 10 分醒咗   但好似繼續想瞓   一瞓就瞓到 7 點半鬧鋌響 ~

今朝食香芋瑞士卷   紫色好靚呀   其實我不嬲唔鍾意紫色   但因為 ASTRO 標誌係紫色   我先鍾意咋   不過家姐就好鍾意紫色   所以我同里奧大人一見紫色就話家姐呀   哈哈 ~


菇場唔忙呀   又做下自己嘢咁呢 ~

Lunch Time 出去行半個鐘   之後再買牛腩河番菇場慢慢食   呢排有啲頭暈   要食多啲紅肉 ~.


仍然唔忙   傾住計等放工 ~

放工即走   里奧大人都係 6 點半放工   番到屋企叫佢抖下先   未咁快有得食   哈哈 ~

是日晚餐 - 雜丸出前一丁 + 銀絲旺菜

雜丸出前一丁 - 想清埋啲雜丸同丁麵   咁唔駛成日記住要食佢地 ~

銀絲旺菜 - 1 斤 $12   我買 3 棵仔就 $6   下次試下買 1 斤   睇下係咪 6 棵先   哈哈 ~   

洗埋碗抖陣就去做運動   今晚做 25 分鐘   因為今日食得太 Heavy   我想出多啲汗呢 ~

番到屋企都即沖涼   里奧大人沖完涼就熨衫   之後一齊睇 SPY ~

里奧大人之前買嘅橙都好甜   好在無擺到乾水咋   唔係比佢鬧死   叫佢買完又唔快啲食


睇多陣電視   今晚 10 點半都瞓   又好似變番之前咁早瞓了 ~

沒有留言:

發佈留言