2022年12月30日星期五

鹽水鴨 & 口水雞 & 菜飯 ( 30-DEC-2022 )



( 30-DEC-2022  FRI )

尋晚半夜去咗次廁所   感恩都好快瞓得番呢 ~

里奧大人今日唔駛番工   咁我都自己食早餐先 lu ~

早餐食花生醬芝麻包   焗熱係好味啲嘅 ~


菇場忙咗陣就 Hea 過   雖然傾下偈上下網嘅時間好快過   但我都係鍾意有嘢做多啲   哈哈 ~

Lunch Time 出去行陣   之後買雞翼紅薯粉就即番菇場   無諗過出面咁鬼凍囉   咁我同肥仔豪一齊番菇場   佢第一句都話比個陽光呃咗   等佢無着外套   但原來咁凍  哈哈 ~


仍然唔忙   本來有啲眼瞓   但阿花話車銀優續約   之後 JinJin Moonbin 同 Sanha 都續約   真係當堂精神哂   希望 Rocky 同 MJ 都續啦   我哋話 6 星先係 ASTRO 嘛 ~

放工就去買蕃鬼荔枝   之前好多㗎   今晚得番 3 份咋   好在我買嗰份都靚仔呢   感恩感恩 ~

番到屋企都未餓   所以開機洗衫再做大清潔   之後抹地   沖埋涼就可以食飯 ~

7 點幾先開餐   食完抖下再食橙   洗完碗就休息 lu ~


里奧大人要自我隔離   所以我睇 Youtube 睇到 11 點先瞓   嘻嘻 ~   

沒有留言:

發佈留言