2022年12月22日星期四

打邊爐 ( 22-DEC-2022 )

冬至晚餐   食完暖笠笠


蟹柳 / 雜丸 / 魚腐 / 芋頭 - 最鍾意食芋頭   我都唔知原來有得咁買法呢


水魷 & 牛柏葉 - 呢度要 $72   真係貴過食肥牛   哈哈


雪花肥牛 - 1 磅係 $69   都有 11 塊   好耐無食肥牛   覺得好味   不過都幾肥下 


蝦滑 ($25) - 咩都想買啲咁 


招牌鮮蝦雲吞 & 鳳城水餃 ($36) - 食咗幾粒   留番聽晚再食


炸魚皮 ($12) - 買開又買啦   多啲嘢食咁   哈哈


豉油辣椒蒜蓉唔少得


見呢包湯底 $22 唔貴就買嚟試下   但我覺得有啲腥味咁


( 22-DEC-2022  THU )

感恩一覺瞓天光呀   一起身就鬧鐘響 ~

早餐食芝士牛油卷 & 牛角酥   又唔小心焗燶咗添 ~


菇場唔忙   但今日做冬放 4 點   個個都好開心呢 ~

今日開聖誕 Party 呀   同阿花 阿齋 船頭一路食一路傾   所以好快又一個鐘了 ~

開餐  


最鍾意係見到有沙律   哈哈 




芝士肉醬意粉   好多芝士勁正呀


綠茶蛋糕   個餡仲有啲脆脆朱古力粒   都好味呀   唔會太甜


勁鍾意食薯仔沙律   有啲洋蔥粒好正呀   我都只係食 1 件雞同 2 件鴨胸   唔食咁多肉   唔係夜晚食唔落


最後係食唔哂啲嘢   我話要薯仔沙律做聽日午餐   但其實仲剩好多肉同意粉   咁聽日同埋阿齋一齊食午餐   真係唔好浪費啦   無咗 3 個男人食   真係剩好多嘢 ~

菇場唔忙啦   個個等 4 點放工   阿虫話今日好似年三十晚咁   哈哈 ~

買埋邊爐料就番屋企   咁啱撞到阿妹   真係好日唔會呢個時間放工   佢都本身放咗工   但等細路所以先咁遲走   就係咁樣我哋先見到   佢都話有緣   我話要影相留念啦   哈哈 ~

番到屋企都即刻預備哂所有嘢   今次比我想像中快手喎   6 點唔夠可以開餐呢 ~

洗埋碗就抖下   之後就去黃埔行下   好耐無去   原來馬莎執咗都唔知添   咁行下 AEON 啦 ~

不過都無咩嘢好行   都係番屋企算喇 ~

開機洗衫就沖涼   之後休息 lu ~

送比里奧大人嘅聖誕禮物   頭先衝去 DASIO 買嘅銀包仔   只係 $12 咋



今晚只睇 Youtube   好在 11 點半都有睡意   勁驚頭先飲咗寶磺力提神而唔眼瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言