2022年12月29日星期四

鹽水鴨 & 口水雞 (外賣) + 學斗 ( 29-DEC-2022 )





( 29-DEC-2022  THU ) 

尋晚去咗 2 次廁所   之後 6 點半都醒醒地咁   好在後尾都瞓得番咋   依家天氣凍   真係唔想咁早起身住呢 ~

早餐食醬占田園軟包 & 醬占芝麻餐包   尋日朝早食 2 塊包之後好快餓   所以今朝要焗多 1 個包喇 ~


菇場唔太忙   傾下計又到 11 點 45 分 lu ~

Lunch Time 出去行陣   之後去一田買盒零食比叻叻   搞掂就番菇場 ~

草莓窩夫曲奇 ($69)   我覺得幾好味咁   所以就買喇


唔知食咩好   所以又食烏冬喇 ~

自己加七味粉   咁樣好味好多㗎


里奧大人喉嚨有啲唔舒服   咁就番屋企休息   呢排天氣又凍又暖   所以好易攝親   阿齋同 8 卦又係喉嚨痛   因為成日食薯片   食完無事   係之後幾日先發出來呢 ~

仍然唔忙啦   可以準時放工 ~

買埋餸就番屋企   今晚只係淥菜同煲飯   超市簡單 ~

里奧大人嘅聖誕襪


佢特登拎番屋企比我拆禮物呀


估唔到我都有份   哈哈


另一間公司送比佢嘅


是日懶餐 - 鹽水鴨 & 口水雞 (外賣) + 學斗

鹽水鴨 & 口水雞 (外賣) - 無哂燒鴨所以買鹽水鴨   估唔到又幾好味噃 ~

學斗 - 買 1 斤最好   因為可以食兩晚   哈哈 ~ 

洗埋碗就開機洗衫   抖陣就食木瓜   之後同里奧大人一齊睇 "財閥家的小兒子"   終於睇哂喇 ~

11 點幾都瞓喇   里奧大人唔舒服怕傳染比我   所以要自我隔離   今晚我自己一個人瞓覺了 ~

沒有留言:

發佈留言