2022年12月24日星期六

泡菜汁豚肉鍋 (外賣) @ 屋企 ( 24-DEC-2022 )



 ( 24-DEC-2022  SAT )

尋晚一覺瞓天光   今朝 7 點 10 分已經醒咗   不過就懶多陣床先 ~

我喺洗手間吹完頭出嚟   里奧大人好驚訝咁問我做咩仲喺度 ?!   因為佢以為我已經番咗工   之後話佢都醒咗   咁一齊食早餐喇 ~

仍然係檸檬瑞士卷   呢期鍾意食有 Cream 嘅蛋糕   咁樣無咁乾身   食得無咁辛苦   哈哈 ~


菇場唔忙啦   個個等放工 ~

阿花送比我㗎   我哋叫呢隻做水怪   哈哈


放工即走   買埋午餐就番屋企 lu ~

豬紅 & 豬軟骨紅薯粉 (秘製麻辣湯) - 紅薯粉口感好林   我已經好唔想食了



秘製腩肉 & 鮑片 & 紫菜米線 (招牌酸辣湯) - 里奧大人話一般   兩碗嘢加埋要 $110   我覺得貴呀   下次買兩個午餐好過咯 



里奧大人食完就番工   我就開機洗衫同做小清潔   之後休息一下   又瞓咗 20 分鐘 ~

再睇半個鐘頭聖經就出發番崇拜   完畢就要去包裝禮物   之後就去里奧大人公司等佢放工 ~

今晚接近 9 點先食晚餐   所以食一個湯飯就夠了 ~

里奧大人話叻叻送比佢   我話 2 盒都係 ?!   定係同同事 Share 㗎 ?!   之後話見到每個同事都有 1 盒   叻叻話 1 盒係比我㗎   真係估唔到我都有份   哈哈


抖陣就沖涼   之後同里奧大人一齊睇阿仔   啲劇情真係估唔到   所以好緊張   睇到 12 點先瞓呀   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言