2022年12月26日星期一

香茅拚椒鹽雞翼 + 黑椒牛扒炒意粉 ( 26-DEC-2022 )




繼續飲


紅絲絨朱古力鬆餅 ($25) - 勁似發霉蛋糕   哈哈


紐約芝士蛋糕 ($36) - 我好鍾意食   但里奧大人唔鍾意食


( 26-DEC-2022  MON )

今朝 9 點要起身喇   都係喺屋企整早餐   咁樣時間易就啲 ~

我食芝士菠蘿包   里奧大人就食菠蘿油   間唔中食都唔錯   哈哈 ~


我只係切一少片牛油   同出面茶記一樣   哈哈哈哈         


食完抖陣就沖涼   之後要去大酒店喇   出席榴槤爸爸嘅安息禮拜   11 點幾左右完禮   所以出尖沙咀行下 ~

去到尖沙咀都 12 點   喺碼頭影陣相都去食午餐喇   因為呢段時間無咁多人 ~

差唔多 1 點走人   估唔到成間店都已經坐滿人   好在我哋早食咋 ~

招牌小籠包 ($43) - 頭先睇電視係介紹小籠包   搞到我都好想食呀   所以里奧大人叫我食 3 隻


姥姥家鄉粗炒 ($82) - 份量真係越來越少但就越來越貴   睇番記錄 2020 年係 $74   2021 年係 $78   今年係 $82   我都覺得加價係無可本厚非   但份量都要比番足囉


食飽要行下   行海港城真係行到眼瞓   因為好焗呀 ~

經過 Logon 買咗份聖誕禮物比阿花   行埋 Citysuper   最後去埋 Starbucks 買蛋糕就搭車番屋企喇 ~

SPY x FAMILY   比着以前   我真係唔理三七廿一買咗先㗎   但依家唔會 lu



呢期好鍾意 Anya


番到屋企都 3 點   我買完麵包再買蛋撻   突然間好想食蛋撻呀 ~

 
里奧大人就瞓晏覺   我就睇 Youtube   不過最後都瞓咗半個鐘 ~

今晚 6 點預備晚餐   但 7 點先食得 ~

是日晚餐 - 香茅拚椒鹽雞翼 + 黑椒牛扒炒意粉

香茅拚椒鹽雞翼 - 我覺得啲雞翼無咩味咁   所以我自己再加啲蝦麵醬再焗   乜鬼都加蝦麵醬   都仲剩少少   又係食極唔完好驚呀   哈哈 ~

黑椒牛扒炒意粉 - 想清埋啲蝦麵醬料   所以煮意粉喇 ~   

洗埋碗就開機洗衫   拿拿聲沖涼   一路食蛋糕一路睇阿仔 ~

個蛋糕都好實淨   因為依家好多麵包蛋糕都輕飄飄咁囉


我唔係咁鍾意食蛋糕   都覺得呢個蛋糕都好味道


今晚睇到 10 點 50 分都瞓先   睇呢啲燒腦劇   真係一路睇一路諗   次次睇完好鬼攰囉 ~

沒有留言:

發佈留言