2022年12月13日星期二

蒜味香腸 + 節瓜鹹蛋湯 ( 13-DEC-2022 )



今晚再食埋去



( 13-DEC-2022  TUE )

感恩一覺瞓天光   真係捱咗一晚夜就要瞓番足夠先精神   哈哈 ~

今朝 7 點 20 分起咗身   咁都預備早餐喇 ~

沖埋涼就食早餐   之後里奧大人話佢尋晚瞓得唔好   所以番晏晝 ~

早餐食醬占多   食粗粒花生醬真係正好多 ~


家姐今朝叫我着厚啲嘅衫   因為我好少話凍   哈哈 ~   

菇場忙呀   好快又到 Lunch Time ~

行咗一大個圈就買雞翼紅薯粉番菇場食   天氣凍好想食熱嘢呀 ~


仍然忙   開心開心 ~

準時放工   一出到去先知道落雨   唔怪得咁凍啦   頭先船頭先話無啦啦凍咗好多   哈哈 ~

買雞骨草比里奧大人就搭車   之後再埋麵包就番屋企   一開門覺得對門好順   原來里奧大人開比我   佢早我一班 lift 番屋企呢 ~

拿拿聲預備晚餐   始終滾湯要啲時間嘛 ~   

是日懶餐 - 蒜味香腸 + 節瓜鹹蛋湯

蒜味香腸 - 清埋又可以買新嘢   但里奧大人話鍾意食   可能又會買番佢 ~

節瓜鹹蛋湯 - 因為想清隻鹹蛋而滾呢個湯   依家算好喇   會為咗清嘢而煮嘢   哈哈 ~

里奧大人話今晚唔做運動   咁我洗埋碗都沖涼喇 ~

佢成日周身痛   我話肯定公司個 Mon 太大   相對要就住嚟睇   姿勢坐得唔好定啦   因為換咗 Mon 之後先話頸痛   所以佢聽日要換番個細 Mon 呀 ~

等里奧大人熨完衫就睇 SPY x Family   睇到 10 點左右   咁我再睇陣 Youtube   差唔多 10 點半都去瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言