2022年12月3日星期六

翠肉瓜水晶餃 & 羅漢齋水晶餃 + 豉椒鳳爪 + 雞扎 (外賣) @ 屋企 ( 3-DEC-2022 )





( 3-DEC-2022  SAT )

今朝 7 點已經醒咗   不過懶床到 7 點 15 分先起身 ~

沖埋涼就出發   今日要預多啲時間出發   因為拎一大袋嘢比家姐   我要慢慢行呢 ~

9 點去到家姐屋企   都算好早 ~

同工人傾下偈   佢話家姐喺房   Berry 會跳上床陪家姐   但佢一同家姐講嘢   Berry 就會狂吠佢   好似好保護家姐咁 ~

之後話家姐買咗好重嘅嘢   明知腳痛都唔叫佢拎番屋企   又要陪 Berry 去街   佢講嘅時候   個樣好似好慘咁   又話家姐對佢好好   所以佢都好錫家姐   但更錫 Berry   哈哈 ~

全部係買比家姐   其實唔太重   但就好 "牙炸"


影到佢好細隻咁


以前佢咁樣   即係代表將會撲埋嚟咬我㗎咋   不過依家唔會   但係會即走開咁囉   哈哈哈哈   


洗臉


鬼鬼祟祟望人


唔知係咪早得滯   佢唔係幾想食零食咁   哈哈


食完就想瞓


工人話吠家姐係愛嘅聲吠   因為上次佢朋友嚟屋企   Berry 係好惡咁吠佢朋友   嗚嗚聲咁吠喎   佢形容得好搞笑   哈哈


串串共


咁嘅姿態代表好眼瞓   哈哈


眼皮越嚟越向下


終於瞓覺


9 點半先食早餐   工人都對我好好㗎   我頭先一坐低   佢已經問我食唔食早餐 ?!   不過我唔想佢咁早煮啦   因為佢都係 9 點半先食嘛 ~

其實我諗住食牛角酥   咁尋日問家姐去 MAMA 遠唔遠 ?!   家姐話想食包咪出聲囉   哈哈哈哈   咁因為佢腳痛嘛   如果行得遠就唔好買比我囉   之後佢又話買咩買咩   又話可以叫工人煮米粉   佢煎蛋好食   咁我話都好喎   我唔識煎蛋   哈哈 ~

煎蛋銀絲米粉 + 維他奶茶


最鍾意食脆邊蛋   可惜我每次煎蛋都唔掂


我喺屋企   Berry 都會瞓覺   家姐話姐夫啲朋友嚟到   Berry 全程呢入梳化底   但佢哋一開枱食飯就會企喺枱底   等啲食物跌落地就偷食   真係勁奸仔喎



家姐 10 點幾就番到屋企   之後同佢分零食   又忍唔住幫佢執下個櫃   雖然唔亂   但好想幫佢分類零食   哈哈 ~ 

大媽送咗 2 件 Tee 比家姐   呢件好得意呀   揹住隻狗仔   另 1 件係坐氫氣球


同家姐一齊傾偈   咁 Berry 都企咗喺梳化   之後我哋聞到一陣青紅蘿蔔湯味道   係一下㗎咋   之後我話係 Berry 放屁呀   佢個 pat 仲向住我地   真係食到應一應   哈哈 ~

難得 Berry 喺梳化瞓   我攬住佢 10 分鐘   佢真係無走呀   勁開心



1 點半左右走人   約咗里奧大人喺官塘食下午茶   之後就去睇驗身報告 ~

扎肉撈檬 ($46) - 我鍾意食撈檬   啲汁酸酸咪咪好開胃


越式香茅豬扒金邊粉 ($48) - 里奧大人就鍾意食熱嘅湯粉


越南炸春卷 ($16) - 我地張單係 $94   職員話食滿 $100 有 9 折   叫我哋加多幾蚊就到 $100 抵啲呀   咁我揀咗春卷喇   其實我不嬲都想食春卷撈檬㗎   但里奧大人話熱氣   咁之後我唔叫春卷小食啦
 

3 點可以聽報告   肝臟腎臟大腸都正常   我同里奧大人嘅膽固醇高咗少少   呢下我真係估唔到   話哂我成日食零食   我係諗住爆標好多㗎 ~

我血壓 144/92 & 脈搏 101   里奧大人呢兩樣就好靚喇 ~

仍然係有貧血   我唔記得問佢啲咩   佢問我有無驗 FT4   好在我之前驗咗係無問題   咁就唔駛咁驚喇 ~

之後話我有 "類風濕因子"   原來係容易有濕疹   好在唔算嚴重 ~

今次最煩係心電圖結果係 Complete RBBB   即係心律不正   呢樣我都預咗   因為媽咪都有呢   咁唯有唔好下下咁緊張啦   哈哈 ~

搞掂就去姑奶屋企拎嘢   佢叫我哋地除鞋   但又唔係比拖鞋我哋着   真係好難頂啦   仲話朝早拖咗地   但其實一開窗就已經有塵入屋啦   我哋對襪污糟再着番鞋   咁樣即係連埋對鞋入面都污糟囉   真係救命 ~

同佢又傾咗半個鐘   佢話水姑點點點   我話人哋一家人決定嘅事   關妳咩事呢 ?!   其實在於嗰件事上   妳都只係外人嚟   所以里奧大人都話佢唔知乜事就唔好亂講呀 ~

差唔多 5 點就搭的士走人喇   今晚里奧大人要番工   我都整下嘢就買外賣   佢食完都要番公司開會   我就小清潔屋企啦 ~

沖埋涼就睇 Youtube   里奧大人 10 點都番到屋企喇 ~

家姐比我嘅蝴蝶酥   我鍾意細細件



我嚟咗半日啫   就好似好攰咁喎    哈哈哈哈


今晚 11 點左右都瞓   因為 Youtube 無咩嘢睇   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言