2022年12月2日星期五

雜丸日式拉麵 + 溫室翡翠豆苗 ( 2-DEC-2022 )




食咗 3 餐咖哩   真係要隔一排先好見佢喇   哈哈哈哈


( 2-DEC-2022  FRI )

一覺瞓天光但 6 點半醒咗   咁當然繼續瞓下先啦   唔係習慣咁早起就慘了 ~

早餐仍然食咖啡瑞士卷   買 1 條食兩日真係好   唔駛特登去買早餐 ~


菇場唔忙啦   同 8 卦傾波經   我係唯一一個同佢傾波嘅同事   哈哈 ~

天氣轉涼就會舖張毛毯喺梳化   等佢無咁凍



Lunch Time 又出一田   今日最後一擊   所以係咪問家姐要唔要再買嘢   咁聽日可以一次過比哂佢嘛 ~

去到一田聽到有人話乜又係妳呀 ?!?!   原來係阿虫   之後我又見到阿花同船頭   大家一齊講乜又係妳呀 ?!   哈哈 ~

睇下 Apps 有咩優惠   估唔到積分 5,000 就可以兌換 $50   咁拿拿聲換埋去喇   好過下次為買而買再用積分嘛 ~ 

買埋菠蘿叉燒包就番菇場   今日想食熱嘢   但食米線太飽   食米粉又好似好滯咁   所以買包算喇 ~


菇場唔忙   又同 8 卦傾波經 ~

放工即走   番到屋企都預備晚餐   里奧大人 6 點半先番到屋企   咁我可以唔駛咁趕喇 ~  

是日晚餐 - 雜丸日式拉麵 + 溫室翡翠豆苗

雜丸日式拉麵 - 特登煮比里奧大人食呢   我都唔想佢食足 5 餐咖哩   哈哈 ~

溫室翡翠豆苗 - 我鍾意食㗎   不過里奧大人就麻麻哋 ~

溫室翡翠豆苗 ($15.8)


洗完碗就開機洗衫   沖埋涼又休息下 ~

喺一田買咗少少嘢   其實都係見平就買嚟試下
宮崎紅甜薯 ($18.9) - 咁啱見到船頭   問佢呢包靚唔靚   佢話都 OK 呀   所以我即買


袋裝牛油果 ($24.8) - 家姐話好抵   今次都我買嚟試下
百益乾蕃茄香草醬 ($24.9) - 我見平咋   不過我買完唔會再格價   如果見到更平會好大打擊   哈哈 


果道太郎魚柳 (30片裝) $59.9/2包 - 家姐話平喎   所以同佢 Share   


睇多陣 Youtube   差唔多 11 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言