2022年12月4日星期日

燒汁焗三文魚鰭 + 香菇雲耳鮮肉雲吞拚鮮肉雲吞 + 芫茜皮蛋魚片湯 ( 4-DEC-2022 )





( 4-DEC-2022  SUN )

今朝同里奧大人一齊番工   但要食兩份早餐   因為今日好晏先食 Lunch 呀 ~


食完就同頂爺傾下偈   之後番學再要去事奉   好在趕到班車   感恩唔駛遲到 ~

事奉完畢都已經 1 點半   今日熱到呢   我覺得係熱到辣肉咁呀 ~

里奧大人未放工   咁我去買餸先   里奧大人差唔多 2 點半放工   我叫佢買下午茶番屋企   因為我無手拎呀 ~

番到屋企都即開冷氣啦   真係涼得兩日   哈哈 ~


食完就休息   里奧大人 4 點左右瞓   但我唔眼瞓   咁開機洗衫又整理下文件   搞掂哂就睇聖經 ~

差唔多 5 點就滾湯   之後再睇聖經   里奧大人 6 點起身   咁我都預備晚餐 lu ~

是日晚餐 - 燒汁焗三文魚鰭 + 香菇雲耳鮮肉雲吞拚鮮肉雲吞 + 芫茜皮蛋魚片湯

燒汁焗三文魚鰭 - 終於清哂   下次會買三文魚柳粒喇 ~

香菇雲耳鮮肉雲吞拚鮮肉雲吞 - 唔想食飯   最好就買餃子   哈哈 ~ 

呢度 $45   我覺得都算抵


芫茜皮蛋魚片湯 - 呢排大家都好熱氣   要飲番啲下火湯 ~ 

洗埋碗就沖涼   里奧大人熨 3 機衫   不過我手痛   真係要佢幫手熨呢 ~

細細個唔錯   因為牛油果都好飽肚


勁似綠茶雪糕   最衰同里奧大人講咗係牛油果  唔係可以整鬼佢   哈哈


10 點 45 分先睇 SPY X Family   但睇到 11 點半都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言