2023年6月13日星期二

元氣壽司 @ 九龍灣 ( 13-JUN-2023 )



炸蝦卷 ($26) - 如果係即炸就好了


炸蝦天婦羅 ($14) - 樣就靚   但凍冰冰嘅


柚子胡椒鰈魚 ($16) - 無咩味咁   哈哈


帆立貝 ($18/件) - 里奧大人最鍾意食


第 2 轉就縮哂水咁


芥辣八爪魚 ($14) - 我最愛


飛魚籽 ($14) - 呢個都鍾意食


夾咗個心型出嚟


( 13-JUN-2023  TUE )

一覺瞓到 7 點 05 分   之後懶床到 7 點 25 分先起身   真係無諗過一覺瞓到天光   所以非常之感恩呢 ~

早餐食咖啡瑞士卷   我同里奧大人講話呢兩朝唔整麵包呀 ~


菇場忙呀   今日下午放假   所以要喺放工前做哂呢 ~

去埋鴻福堂拎糭就番屋企   咁經過 CHATERAISE   諗住買 2 枝綠茶雪條比里奧大人   不過咁都要 $40   倒不如買套裝仲抵   仲有 15 款   依家 69 折 $188 (原價 HK$274)   所以決定買喇   慰勞一下里奧大人呢幾日咁照顧我呢 ~

咁抵一定叫埋家姐買啦   原來佢喺之前做 9 折嘅時候已經買咗 ~

其實只係每款 1 件   我覺得如果叫里奧大人買   佢可能真係以為每款 2 件都唔出奇   哈哈   


家姐話有冰袋送都抵   我都記得之前要買滿幾多錢先送咋


里奧大人鍾意食鯛魚燒   我成日話佢食零食都要食飽肚嘢   佢以前叫我買零食番公司   係會叫我買餅乾   我話零食係應該朱古力同糖囉   因為只係過下口癮之嘛   唔係要飽   哈哈


今日本身諗住陪里奧大人去睇眼科   但佢又話滴完眼藥水又 OK   咁所以唔去睇喇 ~

等埋里奧大人放工先去食午餐   真係好耐無同里奧大人平日出去食午餐呀   感覺幾特別   哈哈 ~

煙肉忌廉湯 - 如果熱啲更好   都幾多煙肉


香煎美國自然豬梅肉扒 ($98) - 無羶味   同埋煎到脆邊最正   


件豬扒好厚身


香煎龍利魚 ($78) - 里奧大人唔想兩樣都紅肉   所以叫魚   初初以為係白汁   原來加咗啲檸檬汁嘅   咁就當堂無咁漏喇   唔錯唔錯


木糠蛋糕 - 都好味噃


凍檸茶 - 依期鍾意飲酸嘢


我之前將手機原廠設定   加上之後會買新手機   所以好多嘢都唔再重新 Set 番同以前一樣   有時電話響都唔知咁囉 ~

就係因為咁   家姐 Whatsapp 我   我又唔知喎   之後佢打嚟話我無覆佢 Whatsapp   我話因為依家版面唔同   我要按入去另一個版面先睇到 Whatsapp 囉   佢見我唔覆以為我唔舒服呀   所以有時唔想話佢知唔舒服   但真係好多時我病假   佢就會搵我㗎喎   可能媽咪感應佢知   哈哈 ~

食完番屋企抖到 2 點左右   之後就出發去高登睇電腦   搞掂就再去德福睇手機 ~

里奧大人每次去深水埗都會買椰汁飲嘅   依家大支要 $30 了


咁因為我要將手機所有嘢 Back-up   所以今日都唔可能買新手機住   我估最快都要聽日或者星期五 ~

睇完都 5 點 10 分   咁我話去元氣食壽司   最邪係今朝先同里奧大人講   呢幾晚成日食飯   今晚唔食飯 ~

食完都搭車番屋企喇   我隻右腳同腰都好痛呀   唔知係咪用咗斜揹袋呢 ~

番到屋企即沖涼   之後休息休息 ~

其實甜筒都幾大個   我叫里奧大人食哂朱古力味道先   因為佢鍾意食   我就鍾意食啲酸嘅味道多啲 


一開就比我整跌咗   好在跌喺梳化咋 


睇陣 Youtube 同電視   今晚 11 點幾先瞓   但係咁行雷   不過好在夜晚先落雨   咁天氣無咁熱嘛 ~

沒有留言:

發佈留言