2023年6月3日星期六

手信 from 首爾。南韓 ( MAY 2023 )

家姐鍾意食糖   所以乜都買啲比佢   有啲就係佢自己揀嘅











好似幾好味   所以同家姐每人 1 包


睇包裝以為好辣   但一啲都唔辣   哈哈


買埋比阿花同阿齋


里奧大人鍾意食嘅曲奇餅


呢過開咗嚟食   我同家姐都覺得好味道呀


同家姐 Share


呢個買比家姐嘅   因為唔知好唔好食   所以買 1 包算喇


里奧大人真係好鍾意食   哈哈


香港唔見有浣熊拉麵   所以買 Pack 嚟試下


我鍾意食鹹嘅多啲


士多啤梨乾


我同家姐都覺得好味呀


家姐同里奧大人又唔食   我一個人要食哂一包   係好味嘅   但唔想食咁多啦   哈哈


魷魚脆片


辣辣哋好味


里奧大人送比同事嘅手信   因為我成日話韓國紫菜好食   哈哈


我班寶貝 ASTRO   一定要買嚟留念


膠布好得意   所以買喇   好似 1,000W 一盒



超級鍾意呢個銀包仔   只係 1,000W 咋



家姐嘅船襪


我同家姐 Share 嘅船襪


其實唔捨得用   哈哈


Lotion 同剃鬚膏都抵


買 1 支大送 1 支 Hand Cream   香港係咁就好啦


呢支好香㗎   同埋都幾潤   如果用完都會再買   但就一定無喺韓國買咁平 lu


TONYMOLY 嘅 Mask 真係好抵


噴廁所㗎   見 1,000W 咁平就買嚟嚇下


比家姐嘅手信   叫佢同埋工人一齊食   哈哈



沒有留言:

發佈留言