2023年6月19日星期一

黑椒中翼 (外賣) + 紅油拍青瓜 ( 19-JUN-2023 )

 


我一路食糭一路食雞翼   我話好似食緊糯米雞咁   哈哈


( 19-JUN-2023  MON )

感恩一覺瞓天光呀   其實今朝鬧鐵未響都醒醒地   不過係都要等到鬧鐘響先起身呢 ~

早餐食菠蘿包   但就夾咗件笑手牌芝士   其實我記得 6 月到期   但掉咗個盒唔知 6 月幾號囉   所以依家要拿拿聲食哂去呀   不過仲有幾件   今個月應該食得哂呢 ~


菇場 3D   但我要做 Report   原來 3 個星期無做過   所以搞咗個半鐘都唔掂   後尾要向阿虫求救呀   原來我 Click 漏一樣嘢   唔怪得無哂銀碼啦 ~

11 點先搞掂 3 個 report   做完之後有啲虛脫   哈哈 ~

Lunch Time 出去買菜   咁我買一份青瓜仔   我同檔主講話要呢份   佢就笑哂口話肯定我唔識煮飯    你應該係講要呢一份青瓜   可能佢以為我唔識青瓜仔呢樣嘢   之後我慢慢放入環保袋啦   佢又笑哂口話如果佢係我就死喇   做嘢咁慢   要似佢快手快腳先得家嘛   真係搞笑 ~

買完就去買炸兩   本來想食粥就算   但真係好熱   所以都係唔食住喇 ~


唔忙就 Load 相   又同阿花 Whatsapp   咁樣就好快放工 ~

番到屋企即預備晚餐   雖然只係焗同蒸   但都要唔少時間呢 ~

是日懶餐 - 黑椒中翼 (外賣) + 紅油拍青瓜

黑椒中翼 (外賣) - 尋日喺青林買   $22.8 有 10 隻   真係抵過自己整呀   同埋又幾入味呢 ~

紅油拍青瓜 - 懶人菜之一   其實之前都買咗幾條青瓜   不過唔舒服無煮   點知雪到變冰   所以今次點都要快啲食喇 ~

洗埋碗就開機洗衫   里奧大人抖陣就去做運動   我就唔做啦   大睥好痛呀   所以就沖涼休息 ~

睇陣電視同 Youtube   今晚 10 點 50 分都瞓覺先 lu ~

沒有留言:

發佈留言