2023年6月2日星期五

慢慢行 ♡ 首爾。南韓 DAY 5 (PART 2/2) ( 2-JUN-2023 )

( 2-JUN-2023  FRI )

4 點 15 分番到弘大   所以番酒店抖陣先 ~

睇咗 "鬼怪"   開始接受李棟旭個樣   哈哈


福音台 ?!


好期待 "模範的士 2" 呀


抖到 5 點再去弘益大學嗰邊   因為想帶里奧大人去 Isaac ~

係咪特登比人影相㗎 ?!


幾咁大風


見到有射槍遊戲   好似幾好玩咁


@  Isaac



阿齋話弘大呢間有得坐   所以就同里奧大人試下喇



呢餐只係 6,900W


諗住 5 點幾係無人   因為食下午茶又算遲   食晚飯又太早嘛   哈哈


開餐


Ham & Cheese (3,100W) - 我無睇清楚   其實我應該係叫 Ham Special   因為有生菜絲同醬汁係好味好多呢   不過里奧大人話無所謂啦   咩都試下嘛


好多人都話件多士好食   我真係覺得無咩特別喎


Cafe Mocha (3,800W) - 仲貴過件三文治


個膠杯有 ISAAC 凸字   又幾特別


我哋坐嘅位置係望住弘益大學   呢間大學位置算係好方便


如果可以去參觀就好了


食到 5 點半左又周圍行下   雖然成日話搭地鐵行到好攰   但點都會繼續行嘅   哈哈 ~

好大隻公仔   所以影下


又見到呢架車


塗鴉


經過見到 OLIVE YOUNG 就入去行下   因為呢間無咩人行   所有我就有心機行喇 ~

見到車銀優   即刻影比阿花




如果可以親眼見到銀優就更好啦




終於影完   哈哈哈哈


我買呢支 Body Lotion


Aveeno 咁又抵喎   上次睇係 21,900W 㗎   所以叫里奧大人買 3 支   估唔到每支仲送 1 支細 Hand Cream


因為拎住幾支 Cream 都好重   所以又要再番酒店放低喇 ~

仍然鍥而不捨咁睇襪   好感恩見到 1,000W/對嘅船襪呀 ~

呢間買船襪算最平   但就只係黑白灰色   對我嚟講無問題呀   所以買咗 10 對


里奧大人即刻打比家姐問佢要唔要 ?!   咁平就當然要啦   哈哈



深藍色呢套   好似制服咁嘅


呢個地方都幾好行   可能條街道夠闊


手機影相又變咗咁   但效果又幾特別喎   哈哈


以前我會買好多狗仔衫比朱朱㗎   不過依家就唔會買比 Berry   因為佢勁唔鍾意着衫


仲有埋帽仔   好得意呀


最鍾意呢啲線衫   可惜只得男裝


如果有女裝會即買呀   我好鍾意黃色衫㗎   着起上嚟精神好多   但唔係隻隻黃色都好睇


紫色就斯文好多


里奧大人唔鍾意呢啲穿窿衫


呢啲 Tee 算係大件㗎喇



我鍾意前面有大袋嘅


又吊帶背心又大褸   真係睇唔出係買冬季衫定夏季衫   哈哈


好想買帽   但我個頭太大   戴 Cap 帽好辛苦


原來背面嚟嘅


呢啲顏色都 OK 㗎


撞哂色


我覺得男裝靚過女裝


襪呀   不過圖案唔係咁吸引


唔記得點解會影呢件衫呢 ?!   因為我都唔鍾意有心型嘅嘢嘛


呢啲衫嘅質地   應該好快乾


今日都係陪里奧大人睇衫   同埋女裝衫真係超細件   我直頭話係細路仔衫呀   哈哈   好多又係露腰   着咗之後想食飽啲都唔得   但其實又唔覺好多女仔着喎 ~

做打底衫都嫌短   哈哈哈哈



細件到呢


睡裙都唔平


呢個價錢唔駛喺韓國買了


如果平平地都會買比家姐   因為佢鍾意紫色


同埋我都會買番件比自己   哈哈


全部都係 2,000W/對



我每次見到生日蛋糕都會好開心   哈哈


幾得意喎



價錢又唔算貴



細路最鍾意嘅生日蛋糕


里奧大人實揀朱古力口味


尋晚喺呢間食店食晚餐


買雪糕食


里奧大人要 CUP



我揀 MANGO & BLUEBERRY   天氣咁熱   要食啲酸酸咪咪嘅味道


好味呀   同埋口感都好實在


New York Roll 幾好味咁


買 4 件送支凍水   我覺得送多件仲好   哈哈


其實係咪酥皮麵包 ?!



呢個都吸引   但對於呢啲甜品   我係鍾意睇多過食


韓國呢期好 hit 嘅冰糖葫蘆



店名叫王家


又見到西瓜   哈哈哈哈


忍唔住買咗個袋   不過唔記得實際幾錢添   但好似係接近 HK100


最後一擊睇襪   哈哈哈哈


有小丸子同 APEACH   點解唔係 1,000W 一對呀呀呀呀


今晚又見到佢哋宣傳啤酒


本身喺呢度等里奧大人   但見到 TONYMOLY 就叫里奧大人過嚟搵番我   哈哈


Mask 10+10 好抵呀   我初初以為自己睇錯


買咗 60 塊 Mask 只係 30,000W 咋


明日之星


好多男團都有呢個 "無眼睇" 動作


大家互相支持


加油


越南菜就唔係咁想食


呢間咖啡館設計幾特別


已經 7 點幾喇  但個天仍然好光



又見到呢架車   係咪做宣傳呢 ?!


經過 Samsung 店


好大間呀





好想買



可惜無國際保養   唔係里奧大人都會買比我


繼續睇下先


呢度都有間 DAISO


小型市集


以為係 L7 添


仍然見到一大片天空   實在太開心


唔知多唔多人用呢 ?!


經過 KAKAO FRIENDS 就入去買把 Ryan 撥扇   因為我想買手信比自己   哈哈 ~

Ryan 都幾得意㗎



細細粒好得意呀



香港好似有


呢啲真係影咗當買咗算喇


如果日日有嘢買   住 L7 HOTELS 就方便喇   哈哈


依家先睇到地下係有顯示燈


咁樣顯示都唔錯喎   依家好多人都頭 "dup dup" 望手機嘛   咁順便望埋紅綠燈   哈哈


行呀行


如果 Binnie 喺度   我係諗住去方社碰碰運氣   睇下會唔會見到 ASTRO 成員㗎


8 點番到酒店放低嘢   之後去睇手信價錢   睇完就去增值 WOWPASS 先買   因為真係唔想留咁多 WON   今次去完   唔會咁快再嚟囉 ~

酒店大堂居然無遊客


房卡係黑色   真係跌咗落地都唔覺   哈哈


酒店隔離就係橋村炸雞   其實好感恩今次想食嘅嘢   係唔駛點搵就見到呢


好辣咁


今次揀半半


橋村炸雞隔離就係超市   所以買啤酒好方便


呢啲超市比人感覺係平啲


我鍾意小新   但唔想食朱古力餅乾條   哈哈


地方都算闊落   因為香港超市真係好迫


價錢唔係平香港好多咋喎


白飯直頭同香港差唔多價錢   有時特價仲平過佢添呀


OTTOGI 呢個牌子都 ok 㗎


廁紙 & 女性用品


好耐之前食過呢隻乳酸糖   都幾好味嘅


只係就咁睇都覺得好興奮   哈哈哈哈


粟米 & 南瓜味軟糖   我好少見到有呢啲味道


ZERO 系列係唔會買的


里奧大人話餅乾係辦公室零食   我話糖同朱古力先係囉   哈哈



曲奇餅同薯片其實係吸引



見到咁多薯片真係好開心   因為香港來來去去都係嗰啲味道




DAISO 都有得買某幾款嘅軟糖   仲平啲添呀



想買辣雞醬   但思前想後都係唔敢買   因為真係好辣


保鮮袋價格貴過香港


細細包唔錯


呢度都有大叔糖


好多款軟糖



韓國人最愛嘅即食麵 & 杯麵


買咗黃色呢 Pack 即食麵


香港都有得買嘅 H.B.A.F. 杏仁   但味道當然無咁多



睇完又行番去 DAISO   今晚都係移嚟行去   哈哈 ~

再行去 DAISO 睇手信價錢

 
我同里奧大人講話路牌有中文字就好啦


之後行另一方向睇下   原來係有中文字   哈哈


行番去地鐵站   因為增值 WOWPASS


增值 80,000W


呢個路牌有中英日韓文


行咁多次都仍然未熟路   哈哈



去到 DAISO 都 9 點 15 分   要快快買嘢喇 ~

里奧大人至在必得


買完再去番超市   呢次最後一擊買嘢喇


依家先見到凍櫃   哈哈哈哈   太耐無去旅行   真係睇咩都反應慢過人


唔會飲燒酒啦


同里奧大人講話記得揀韓國牌子啤酒


雪糕櫃喺超市出面


呢晚唔記得買雪糕添


買完嘢都 9 點幾   咁里奧大人去買炸雞   因為起碼等半個鐘   所以我番酒店先喇 ~

餐廳地方都幾大喎   因為有 2 層


等咗 20 分鐘


沖埋涼就整理下啲手信先   食完先再影相 ~

去到韓國咁多日都無嘢想買   但估唔到最後一日先嚟買咁多嘢


呢幾日買嘅嘢


里奧大人 10 點番到酒店喇   叫佢快啲沖涼   因為我好想快啲食炸雞呀 ~

呢個袋嘅 Size 好似買鞋咁   哈哈哈哈


雖然炸雞係好熱氣   但我哋都會照食   人在韓國嘛   哈哈


 開餐


里奧大人買咗罐 Kelly 啤酒   係近排好 hit 嘅啤酒   不過我覺得無咩味   所以好啱我飲   哈哈


Half & Half Combo (Garlic & Red) (23,000W) - 我初初以為隻隻雞膇都咁大隻㗎


好在底下係細細隻雞膇同雞翼


我鍾意好多醬汁   食嘅時候無咁乾同埋無咁熱氣   哈哈


Cheese Ball (6,000W)


好重奶味同埋好軟身   我都係鍾意食 bhc 多啲


我食哂一盒醃蘿蔔


里奧大人突然大叫 "車銀優" 呀


喺韓國見到車銀優嘅廣告   感受到自己真係喺韓國   哈哈


之前阿花送咗支豉油比我   加埋運費要 HK$8X   但我無去韓國嘅超市睇   唔知本土買幾錢


食飽抖陣就影手信喇   終於用咗個幾鐘就搞掂   之後再放入喼 ~

買嘅時候係好開心嘅



我其實幾鍾意黑色膠袋   因為真係睇唔到妳買咩㗎   哈哈



全體合照   哈哈哈哈


我想睇全韓文嘅廣告



白啤酒


韓國每年出好多男團女團




搵日聽下 QUEENCARD 先


今晚唔係咁眼瞓咁喎   所以就睇多陣電視   差唔多 1 點先瞓呢 ~

呢日行程完畢 ^^

沒有留言:

發佈留言