2023年6月22日星期四

握壽司特級拚盤 + 中華沙律 + 味付螺肉 (外賣) @ 屋企 ( 22-JUN-2023 )

握壽司特級拚盤 ($109) - 我問里奧大人點解會食壽司 ?!   佢話因為我鍾意食   呢兩日做咩咁就我嘅   唔通知我腳痛好辛苦   哈哈


中華沙律 ($22.40) & 味付螺肉 ($25.10) - 里奧大人自己揀㗎   所以肯定佢鍾意食


( 22-JUN-2023  THU )

今朝同里奧大人瞓到 9 點半   其實我 7 點都想醒咁   但好在都瞓得番咋 ~

難得假期   所以同里奧大人出去食早餐 ~




食完早餐就番屋企   沖完涼就休息下   本身諗住去牛棚   不過突然間落雨   所以唔去 lu ~

睇下 Youtube   之後靈修一個鐘   差唔多 2 點就搭小巴去 AEON ~

里奧大人想食 COCO 咖哩   我見到有小食就入去食啦   因為我話食唔落一碟飯   但無理由叫一碟飯咁肉酸嘛   哈哈 ~

海鮮庵列咖哩飯 ($84) - 里奧大人要小辣   COCO 咖哩係好味嘅   間唔中食一次都唔錯   因為我都覺得貴呀   嘻嘻


酥炸籃 ($49) - 真係即叫即炸   所以好食但非常熱氣


魷魚好味呀   因為好耐無食過   哈哈


食完就去 AEON 行下   我去 DAISO 睇下嘢   里奧大人就行咗去睇褲   但唔見想買嘅款   本來我係搵佢   不過最後我係原地踏步   所以叫佢超市等算喇 ~

買埋晚餐再去韓印紅買醬料   我買 4 樽   里奧大人以為我買比家姐   我話細細樽好快用完啦 ~

番到屋企都接近 5 點   所以沖埋涼都可以抖下 ~

7 點鬆啲開餐   食完就睇 "社內相親"   終於睇哂啦   又唔覺係爛尾喎   但劇情比我估到哂   所以其實韓劇內容都係來來去去嗰啲   但勝在有靚衫靚仔靚女睇下咁囉   呵呵 ~

今晚 11 點 40 分都要瞓   但其實仲未眼瞓   可能頭先食飯飲咗盒檸檬茶呀 ~

沒有留言:

發佈留言