2023年6月24日星期六

燒汁焗三文魚鰭 + 鳳城水餃拚雲吞 + 蕃茄薯仔粟米三文魚骨腩湯 ( 24-JUN-2023 )

 



( 24-JUN-2023  SAT )

今朝瞓到 8 點半都自然醒   之後里奧大人話有啲 Urgent 嘢要搞   食完早餐要番公司處理呢 ~

早餐食十字包   都係整芝士同搽醬占   但食剩幾件   要留番今晚再食 ~

喺 MUJI 買嘅十字包   咁大個都只係 $22   仲要係好食喎   最搞笑本身我係買嘅   但最後又放低咗   因為我唔想整早餐   之後問家姐有無嘢想買 ?!   家姐問番我有無買十字包 ?!   佢話佢同同事都覺得食食   咁我就買啦   不過之前食過 MUJI 嘅麵包都係好食嘅 



食完就去買餸   里奧大人就番公司做嘢喇 ~

真係出一出去   成個背脊係濕哂   要拿拿聲沖涼洗頭 ~

今日要去整嘢   所以我話想去南記食嘢 ~

咁我抖到 12 點都出發   我落車嘅時候同同里奧大人講話好餓   但平時番工都係食麵包早餐啫   之後佢話依家已經 1 點   平時妳點會咁晏食呀   咁又係喎 ~

招牌滋選小窩套餐 ($62) - 里奧大人話想飲嘢   所以我食呢個餐   因為我食小窩米線 + 飲品仲貴過 $62   但依家平咗   仲多兩樣餸添喎


辣豬肉小窩米線 - 好味係好味   但次次食完一個鐘左右就好口渴


食完去仁御堂買嘢    買完就要去整嘢 lu   一搞就搞咗 2 個鐘   之後都番屋企喇 ~

沖埋涼就抖陣   5 點左右就滾湯 ~

今晚 7 點開餐   始終食米線真係好飽肚呢 ~

是日晚餐 - 燒汁焗三文魚鰭 + 鳳城水餃拚雲吞 + 蕃茄薯仔粟米三文魚骨腩湯

燒汁焗三文魚鰭 - 喺 AEON 買份三文魚   我叫里奧大人揀要邊份   佢揀咗有 3 件魚鰭嘅   因為呢份擺得最靚同好新鮮   之後佢話叫個唔識食嘅人揀   哈哈 ~

鳳城水餃拚雲吞 - 煮半打比里奧大人食   我要留肚食湯渣 ~

蕃茄薯仔粟米三文魚骨腩湯 - 8 個細蕃茄 + 1 個大薯仔 + 1 條超甜粟 + 1 個韓國洋蔥   真係好好好味   下次去 AEON 可以買定 2 份三文魚   咁隨時滾湯都可以呢 ~   

洗埋碗就沖涼   之後休息休息 ~

今晚睇陣 Youtube   差唔多 10 點半都瞓覺了 ~ 

沒有留言:

發佈留言