2023年6月3日星期六

慢慢行 ♡ 首爾。南韓 DAY 6 (PART 1/2) ( 3-JUN-2023 )

( 3-JUN-2023  SAT )

今朝 7 點半都起身喇   始終坐機場巴士去機場   我哋實會預多啲時間準備呢 ~

依家先清楚睇到個 (ALL) 制   哈哈


今次終於影到走廊嘅真實狀況啦   就係咁暗㗎喇



真係最鍾意呢塊大鏡


其實餐廳地方都算大   但就唔係好多張枱   我估無咩人嚟食   哈哈


今朝可能係我哋最早到



喺個 mon 上面簽名就可以食早餐   夠哂方便


最後一影了   但我都鍾意餐廳呢個地方   夠靜嘛   因為無咩人   哈哈



基本上我去旅行唔會食呢啲早餐


咖啡用紙杯   咁係咪可以拎上房飲 ?!


沖杯咖啡先


出面唔比人坐   可惜
可惜


今朝包場


影到幾有情調   哈哈


坐入邊就曬啲



唔會轉嘅 Menu   哈哈哈哈


我哋坐嗰邊都有陽光


仍然覺得好味道


細細杯嘅咖啡就最啱我


Refill 咗麵包   所以又烘 1 塊食喇



最鍾意喺呢度自拍   其實酒店房都應該要有直身鏡啦   哈哈


8 點半都上番房喇   因為習慣出發前會再 Double Check 啲証件同行李   搞掂哂所有嘢就 Check- out 喇 ~

里奧大人整理好行李期間   我就落去買香蕉奶


因為我要用埋 WOWPASS 嘅 1,750W   咁啱香蕉奶係 1,700W   所以里奧大人都忍唔住話我今次用到咁盡   哈哈


今日應該好多人 Check-in


TROT 真係唔係我杯茶   哈哈




每個喼都係 16-17 Kgs 左右


每次去旅行一定帶呢兩個環保袋   因為容量比較大


9 點左右到巴士站   等咗 10 分鐘就有車喇   感恩感恩 ~

齊齊等機場巴士


今日都好好天


6002 去弘大真係好方便


會經過弘大嘅巴士號碼


再見 BRICK 9 HOTEL


所需嘅車錢  (17,000W/人)


放好行李再拎張 Sticker 就可以上車了


9 點 15 分上車


有啲塞車


過咗一陣就暢通無阻喇   感恩感恩




我個背囊都裝到脹卜卜


9 點 58 分落車


一落車   就有 3 個職員幫手搬行李出嚟



好快手就搞掂


有個同我做 V 字手勢㗎   不過我影唔切   哈哈


架架機場巴士都好乾淨


里奧大人又特登拎呢架手推行李車


呢個職員負責做咩工作呢 ?!


無咩人坐機場巴士


又有另一架機場巴士到達   佢哋又即出動啦


10 點前到機場都算好快呀   我估我哋坐機鐵線就仲耐   因為我哋要搵路   哈哈 ~

入去喇


依家機場靚咗好多啦


Check-in Counters


12:45 (UO619)


今日係 18/22 度   都應該幾清涼


呢隻豬都幾得意   里奧大人話我都好鍾意豬嘅公仔   哈哈


首先去退稅


都唔記得點解去呢度添


退稅位置


跟住指示做


最後都係退唔到稅   哈哈哈哈


特登去到機場先飲㗎


我哋 Online Check-in



職員同里奧大人講個背囊已經 7 Kgs   所以唔可以再放嘢落背囊   我同里奧大人都係第一次聽到咁樣講咋 ~

職員再話要用 40 分鐘先去到閘口   但最遲 11 點半都要到   咁都應該無問題嘅 ~

16.5 Kgs   里奧大人好似加錢去到 25 Kgs   因為我開頭真係諗住會買到好多嘢囉


洗手間位置好清晰啦   哈哈


上層有食店


貨幣兌換


我部手機嘅自己 Blur 功能   哈哈哈哈


過關喇


都好多人排隊


里奧大人將 Backpack 放喺一個盤   而手機 & 銀包 & 電腦就放另一個   Scan 完之後就問佢袋好銀包同電話未 ?!   佢話袋好   咁我哋繼續行啦   之後有個女仔追住我哋   原來係里奧大人部電腦呀   真係好感恩個女仔追住我哋咋 ~

之後里奧大人話因為我同佢傾偈    所以無拎到喎   我話我無同你傾計喎   我只係問你袋好手機同銀包未喎   呢啲都叫傾偈 ?!   同埋佢已經行緊喇喎   你話仲企喺度擺好銀包就話我影響你啫 ~

順利過關了


周圍行下



最鍾意睇手袋同銀包


細細個手袋   真係唔啱我   因為我個銀包都大過佢   哈哈


呢隻嘢好核突



見到朴寶劍   所以影比阿花睇


我哋去閘口都要上上落落㗎   好在預多咗時間


注意事項


又見到呢隻嘢


呢隻就得意好多   哈哈


韓國傳統文化



跳得幾輕盈


最鍾意睇打轉



又經過啲食店   餐牌都吸引噃


里奧大人去洗手間   我就坐喺附近等佢


里奧大人影嘅


呢隻嘢無處不在


佢哋同呢個機械人公仔自拍


難得版面仲係香港同南韓時間   一定要影相留念   哈哈


依家落去坐無人駕駛去閘口



唔係咁多人


逃生方法


玻璃幕門有 Gates Number   咁就叫做方便啲搵呢


上去搵閘口喇


感恩喺首爾 6 日都係好好天氣


跟住上去


再向前行


里奧大人再睇清楚航班資料



呢處都有唔少食店   但係要等 15-20 分鐘先有得食   咁我哋唔等 lu


Menu 都幾吸引㗎


幾好味咁喎


我要用埋啲 WON   所以就買飲品喇


呢邊食店都算唔闊落


韓國好似要26度以上   先可以開冷氣   但我又無睇呢幾日氣溫係點   只知道間間食店都無咩冷氣咁   哈哈


買咗支綠茶比里奧大人   我就再買支香蕉奶   里奧大人話我真係好鍾意飲


其他閘口都有唔少人等候


114 好有親切感   哈哈


見到條電動電梯   即刻諗起搭地鐵   搭地鐵嘅時候就諗起機場


諗住買麵包上機食   後尾里奧大人打嚟   話職員話機上唔可以食嘢   之後諗番   咁佢哋都有飛機餐提供啦



番香港喇   今次又無話唔捨得韓國噃   始終都近嘛   幾時去都得呢


呢幾個箱   唔知咩用途


下次再嚟韓國嘅話   一定會以的士代步   哈哈


細機係坐得比較辛苦   不過對我嚟講就無咩所謂   都係 3 個幾鐘之嘛


終於坐到窗口位   感恩感恩


12:50pm 起飛



呢件風褸係我之前送比里奧大人㗎   要迫佢着紫色   哈哈


呢架都應該係細機


來來回回嘅飛機


再見首爾


左飄飄   右


回程好少會瞓覺


仍然望到首爾


好想快啲見到雲海呀   講到好似見一個人咁   哈哈


唔知坐頭等係點嘅呢 ?!


個天靚到好似假咁


有架飛機經過


見到雲海最開心



好似海浪   哈哈


唔知幾時再見到雲海呢 ?!


到香港 lu



15:32pm (HKT) 安全降落



因為係細機關係   唔可以平排一齊兩個人一齊拎嘢   要等人拎完   我哋先可以拎   咁樣就比較慢啲喇   所以就坐住等   哈哈 ~

呢日未完㗎 ^^

沒有留言:

發佈留言