2023年6月17日星期六

燒肉帝 @ 將軍澳 ( 17-JUN-2023 )

放題 $688/位   但 3 位有 75 折 ($516/位) - 今餐家姐請   不過都預咗佢請㗎喇   


Set D 皇 - M7和牛肉眼蓋 / M7和牛三角小排/ M6和牛肩胛肉眼 / M6和牛板腱 / 牛舌 / 牛肋條 / 日式胸腹肉 / 封門柳



日式胸腹肉都好核突喎


刺身 - 三文魚 / 八爪魚 / 赤蝦


海鮮 - 鯖魚 / 墨魚仔/ 帆立貝


海鮮 - 鯖魚 / 墨魚仔/ 帆立貝 - 家姐負責燒海鮮


無啦啦着火   嚇鬼死


呢啲唔算燶㗎喇   因為更燶嘅就比糟糟食   哈哈


蒜片好脆呀



糟糟負責燒   佢燒完就會夾比我同家姐先   真係無見幾年   依家咁識照顧人嘅   哈哈


有個隔油器都唔錯喎


我哋叫咗牛肋骨 / 牛小排 / 一口牛柳粒 / 牛板腱 / 牛頸脊   但上枱就分唔到咁清楚了



有肉就燒   因為大家都好餓


雞翼 / 雞腎 / 雞軟骨 / 雞胸軟骨 - 諗住燒完再影   但最後只係掛住食同傾      


雞皮 - 呢碟上枱嘅時候   大家諗咗好耐係乜來    


家姐燒雞翼同雞軟骨


不過家姐燒嘢真係唔多掂   所以糟糟拎番哂嚟燒   哈哈   話時話   我好似燒完一次就無燒   全程真係糟糟燒哂比我哋食


家姐安安份份咁燒雞胸軟骨就可以   千奇唔好比佢多過兩款   佢 Handle 唔到


燒芝士年糕 


燒菠蘿


點搞呀家姐


名古屋雞翼 - 都幾好味   可能因為唔駛自己燒   哈哈


赤蝦好大隻


日式螺肉 & 日式海藻漬物


麻醬秋葵


蟹子蟹柳沙律


枝豆


家姐話阿妹鍾意食牛油粟米   所以叫比我食


雞泡魚乾 - 我哋以為唔駛燒   點知又要自己燒   哈哈


家姐食巨星雪條   但佢話好難食呀   同細個食嘅味道係完全唔同


食完鹹要食甜   所以食雪糕三文治


食完真係飽到上天花板


( 17-JUN-2023  SAT )

尋晚半夜去完廁所   都好快瞓得番   但今朝鬧鐵響   仲諗緊今日係咪要番工   呢兩朝起身都係咁   成日諗緊自己係放假定要番工 ~

早餐食菠蘿包   本身今朝沖咖啡   但整呢樣嗰樣   搞到唔夠時間   所以要飲罐裝咖啡 ~


菇場唔忙啦   仲要整冷氣   好在唔係太焗咋 ~

放工即走   落超勁大雨呀   所以我唔買午餐喇   直接同里奧大人出去食午餐呢 ~

木耳 - 少少辣都唔錯


川式口水雞 ($58) - 我要小辣   我覺得唔辣   但里奧大人話辣   不過我覺得都好味道   下次會翻單   哈哈


底部有青瓜


酸菜魚 ($68) - 咁樣睇份量都唔少


真係幾多魚肉㗎


里奧大人約咗菜仔同媚姨去尖沙咀食飯   所以佢食完番屋企休息   我就拎埋手信都即出發去家姐屋企喇 ~

去到家姐屋企就抖下先   隻腳仲有啲痛呀   真係唔想行來行去囉 ~

Berry 好怕行雷閃電   所以成日坐喺門口   真係好陰公咁   搞到我又要特登坐喺門口陪佢 ~

初初以為佢想出街   但其實係驚


家姐話 Berry 着咗之後真係無咁驚



幾難先引到佢上梳化呀


八八卦卦


好醜樣   哈哈


工人話佢呢幾日驚到唔肯食嘢同飲水呀   所以我餵佢食零食   佢肯食就比咗佢食咗 6 件   咁就無咗六十蚊喇   狗零食真係好貴   但見佢鍾意食又會好捨得買   寧願慳自己   哈哈 


又驚喇


無落雨就無咁驚


對眼好似粒龍眼咁大


今晚 Book 咗 5 點打保齡   但家姐同糟糟要 5 點幾先到   咁我同工人去攞場先囉   最搞笑個職員問工人要唔要鞋 ?!   好似我無人陪   要工人陪我玩咁   哈哈 ~

家姐同糟糟終於 5 點半到喇   糟糟居然攬到我實一實   仲話好耐無見   佢以前最唔鍾意攬人同比人攬嘛   所以今次見面   大家都非常開心呢   4 年零 3 個月無見呀   不過好在我都會知佢嘅嘢   佢又會知我啲嘢   因為家姐會講呢 ~

真係好多好多年無打保齡球喇


糟糟叫每人拎 $100 出嚟   但唔記得話贏咗拎去食飯定咩


我話對鞋好舒服呀   工人話問職員喺邊度買吖 ?!   佢好勁喎   反應咁快   不過我話呢啲鞋只係打保齡球先着㗎   出去行係好跣㗎 


家姐同糟糟對鞋咁靚嘅


第1局嘅分數   有啲慘不忍睹   哈哈哈哈



糟糟話我個球係"西" 得好勁   話我好大力喎   我又真係唔覺喎   之前 8 磅有啲輕   12 磅又重   最後全程用 10 磅


第 2 局   糟糟好勁   頭兩次係全中



糟糟話以前一定過 200 喎   我話以前吖嘛   係都要激下佢   哈哈


第 3 局   簡直係每況愈下   哈哈哈哈


今次出嚟見面   真係算係即慶咁滯   因為菜仔同媚姨約咗里奧大人今晚食飯   咁我就一定去家姐屋企㗎喇   之後家姐突然話約埋糟糟去打保齡球   咁無所謂啦   因為我係咪都會去家姐屋企嘛   就係咁樣就今晚嘅飯局喇   開心開心 ~

同糟糟一路碌一路傾   所以好多回憶都番哂嚟呀   大家由後生女識到佢變依家熟女   但大家都仍然係顛顛得得   所以我哋 3 個一齊嘅時候   真係唔覺唔覺又過咗幾十年咁呢   因為相處方式無變過嘛   哈哈 ~

7 點左右就要走喇   但家姐 Book 咗 8 點食飯   我話腳痛唔想周圍去   所以就去家姐屋企坐下喇 ~

糟糟話 Berry 不嬲唔舔佢   今次係咁舔佢所以好開心   真係搞笑 ~

玩下傾下   我同糟糟食咗 2 粒荔枝   之後開始勁肚餓呀   好在差唔多時間出去食飯咋 ~

一路食一路傾   真係無睇時間   只係覺得食飽就走 ~

我跟糟糟車出旺角   諗住講我嘅嘢比佢聽   估唔到佢講咗家姐嘅嘢比我聽   哈哈 ~

出到旺角都 10 點 15 分   好在我望到手錶時間咋   因為我都唔知幾時食完同出車   最搞笑家姐話出去旺角要幾耐 ?!?!?!   喺邊方向出旺角 ?!   我話真係唔知呀   全程傾偈無望到喎   不過糟糟揸車就唔駛驚啦   佢去過一次就記得   仲要唔開 GPS 靠自己記 ~

行番出去搭車番屋企   突然心血來潮 Check 下啲袋   因為家姐頭先一見到我   就比封利是我   話比我買手機   我話唔要   我放番落佢袋   但佢居然將封利是放喺我個 M 巾袋 ~

我 11 點番到屋企   拿拿聲沖涼先 ~

之後家姐打嚟傾咗半個鐘   我呃佢話唔見咗 M 巾袋   佢吓咗一聲   之後佢知我講大話   因為佢話我唔會喺出面去廁所   哈哈   因為我平時如果係番屋企   又真係點急都會忍到番屋企先去喎 ~

家姐話等我去廁所嘅時候   將利是放入我袋   但銀包位置會好易見到   佢話求其放 M 巾袋   最搞笑糟糟問家姐做咩 ?!   佢話比利是我買手機   糟糟又話要   黐鬼線   哈哈 ~

估唔到家姐重用呢個小新利是封   佢話個利是封太細   放完啲錢就脹卜卜   我話妳唔駛放咁多咪得囉   不過我唔會用囉   佢生日又比番佢   哈哈


里奧大人 11 點 40 分先番到屋企   之後話頭先同媚姨一齊去菜仔舖頭傾偈   之後發生靈異事件   所以叫佢快啲沖涼再講比我聽   哈哈 ~

菜仔送比里奧大人   我話其實 1 支都夠啦


真係傾多陣偈都已經 12 點幾   係時候要瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言