2023年6月29日星期四

乾咖哩薯仔雞柳 + 香蔥手抓餅 + 椰菜 ( 29-JUN-2023 )





( 29-JUN-2023  THU )

半夜去咗次廁所   感恩好快瞓得番   今朝瞓到 7 點 15 分都起身 lu ~

早餐食甜餐包   不過我就夾芝士   我鍾意鹹甜甜呢 ~


菇場 3D   得一半同事喺度咋   所以好靜 ~

Lunch Time 出去行陣   好想食豬潤呀   所以去買米線喇 ~

今次啲米線好腍   我最驚係咁   要停一停食佢先


忙咗一個鐘就可以抖下   咁就繼續 Load 相啦 ~

放工即走   今晚想整咖哩   所以喺屋企附近買手抓餅同薯仔   再買埋瑞士卷就即番屋企喇 ~

如果唔駛買嘢就慳番 20 分鐘   本來里奧大人話想做運動   但我話起碼 7 點先食得呀   所以佢都唔做運動喇 ~

是日晚餐 - 乾咖哩薯仔雞柳 + 香蔥手抓餅 + 椰菜

乾咖哩薯仔雞柳 - 上次買咗包田師傅嘅乾咖哩醬   超市阿姐話比較辣   不過我都想試下   估唔到真係好辣   但好正呀   哈哈 ~

香蔥手抓餅 - 今次買另一個牌子   估唔到有驚喜呀   口感煙煙韌韌   我最鍾意呢 ~

椰菜 - 呢期鍾意食椰菜   本身味道清甜   又加上可以保存得耐   呢下最好   咁唔駛成日去買菜嘛 ~

洗埋碗就沖涼休息   之後睇電視   呢兩晚都睇 "隱門"   都幾好睇但唔合邏輯   哈哈 ~

睇多陣 Youtube   今晚 10 點半都瞓覺先喇 ~

沒有留言:

發佈留言