2023年6月25日星期日

原隻鮑魚瑤柱豚肉裹蒸糭 + 黃豆醬燜茄子 ( 25-JUN-2023 )




( 25-JUN-2023  SUN )

今朝里奧大人話想食麥當勞   所以就買番嚟喺屋企慢慢食喇 ~


次次飲麥記即磨咖啡   之後個鼻哥窿係慶嘅   我估係阿花所講嘅飲咖啡好熱氣   就係呢啲感覺 ~

食完早餐就去里奧大人公司幫手   之後就番學   康太見我隻腳貼咗撒龍巴斯   佢話佢隻腳都扯住痛咗幾個月   可能舊患復發   我話如果西醫唔好就會去針灸   我唔想成日食止痛藥呀 ~

番完學就番崇拜   完畢都即刻番屋企喇   隻腳好鬼痛囉   嗚嗚 ~

買盒一條筋頂住先   原來都要 $78/盒   有另一個牌子要 $118 添呀   我覺得好貴   所以走人   之後佢就拎樽平嘅比我


沖涼洗頭再即搽一條筋   里奧大人 2 點幾先放工   好在我都整熱哂食物   唔係真係要 3 點先開餐呀  哈哈 ~

其實一塊十字包都好厚身   $22/個真係覺得好抵食


叫里奧大人食埋半打水餃雲吞


我就飲湯同食湯渣


我 3 點半瞓到 4 點半   瞓完精神好多呀   咁啱里奧大人都啱瞓醒 ~

5 點半左右已經預備晚餐   但 6 點 45 分先食得 ~

是日晚餐 - 原隻鮑魚瑤柱豚肉裹蒸糭 + 黃豆醬燜茄子

原隻鮑魚瑤柱豚肉裹蒸糭 - 家姐比嘅鴻福堂糭劵   味道真係好一般   不過我話好過無啦   哈哈 ~

黃豆醬燜茄子 - 唔想整孜然茄子   因為好攰   但就咁蒜蓉蒸又好悶   所以用黃豆醬燜喇 ~

洗埋碗就沖完   之後就睇陣電視 ~

今晚 10 點半都瞓覺   難得隻腳唔痛就拿拿聲瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言