2023年6月1日星期四

慢慢行 ♡ 首爾。南韓 DAY 4 (PART 2/2) ( 1-JUN-2023 )

( 1-JUN-2023  THU )

食完都搭地鐵番弘大喇   因為要番酒店放低相機袋呢 ~

行番出大街



唔少人排隊買 Waffle



呢個好好味咁   其實我都仲有睇唔同嘅食物   賣相都好吸引   但天氣太熱   真係食力大減   哈哈



Meringue Cookie 都幾吸引



呢度係 onion 入口位置   我以為無咩人呀


陪住我行嘅白鴿


原來有咁多人排隊   我當然唔會排啦


呢個位置無人坐   因為毫無韓屋 Feel


呢區似乎係商業區


最鍾意行樓梯




地方介紹 ?!


咁靚嘅


呢張相係話妳知上同落嘅方向   哈哈


估唔到連樓梯都係藍色


幾乎每個地鐵站都有呢啲飾物小店



依家真係好少見人戴頭箍出街


唔知有無人買嘅呢 ?!


又係無咩人


一有機會就坐   哈哈哈哈


大家都坐啱位置   哈哈


見到個路線圖都頭暈


喺韓國   我真係影多過睇


好在有佢   哈哈哈哈


里奧大人幫我拍片   哈哈


沿途係呢啲有歷史性嘅商店


正路我點都會快過里奧大人嘅


補習天王



設計好似屋頂


見到粉紅色 Label 喺玻璃幕門   就代表呢個車廂係孕婦優先坐


真係咁攰 ?!


喺呢度一來一回   都燃燒唔少卡路里


飛機設計嘅提款區   係咪代表用錢程度好似飛機上升咁快呀 ?!   哈哈


DUNKIN'



Hello Kitty Donut 又幾得意喎


又見到年糕


飯卷


睇英文最好   一定唔會錯


睇中文字就方便


如果只得韓文   就應該唔會嚟韓國  哈哈


應該好快上地面了


幾乎每日都見到軍人


4,000W 一對實在太貴



如果 1,000 一對   我一定每色掃兩對



好得意呀


仍然唔想食   因為覺得係飽肚食物



番到酒店附近都差唔多 4 點   所以就喺附近 Cafe 食下甜點 ~

雖然我唔係話好愛甜品   但見到咁多甜品都會開心嘅   哈哈


Cashier 位置


餐廳環境   玻璃出門應該係吸煙區


我對咖啡完全無研究   真係睇啲名都唔係咩來   好在有英文寫住係咩咋



Kooign-amann Strawberry (6,900W) & Kooign-amann Choco (6,200W)


係吸引嘅



Kooign-amann Lemon (6,200W) & Kooign-amann Apple Cinnamon (6,400W)


里奧大人鍾情朱古力味道   所以我都唔叫呢個喇


Apple Cinnamon 唔係人人接受到   所以更加唔叫   哈哈


呢件只係 4,800W


影完都唔記得係咩添


我唔敢揭開塊膠膜嚟影相呀


我唔記得呢個係咩蛋糕   但我好怕食呢類型嘅蛋糕   感覺係有提子乾同果乾咁


麵包就無咩興趣


Salted Bread 同 Croissant 都係無咩興趣



下午茶都要 26,100W (HK$158)   我真係覺得韓國啲生活駛費係好貴


等食中


里奧大人揀咗 2 款朱古力味嘅   不過我無揀 Brownie 比佢   我覺得酥皮好似少機會食呢


Einspanner (Iced Americano Base, Soft Cream Latte with Offer's Secret Cream) (6,500W) - 咖啡味都濃   我只係識咁形容   哈哈哈哈


Matcha in Jeju City Latte - A Soft and Sweet Combination of Deep, High-end Matcha Flavor (6,500W) - 我同里奧大人都唔會飲黑啡   見到係綠茶就買比佢飲啦




Kooign-amann Strawberry - 我鍾意食酥皮㗎


切開都有啲難度   哈哈


Kooign-amann Choco


我食哂啲 Cream 呀   因為好香好滑   但我哋飲品有奶   所以食完好滯   哈哈哈哈   但我又唔想飲 Black Coffee 同 Lemonade 囉


4 點喇   應該無咩人嚟啩


我每次經過都會望下多唔多人㗎


手機間唔中就有問題   但呢張又好 OK 喎   哈哈


正常情況下係咁嘅


好細棟嘅酒店


酒店入口位置係一啲都唔起眼



終於影到喇   走廊就係咁暗呢


5 點左右出發同里奧大人去新村   但就喺弘益大學附近行下先 ~

弦益大學   呢個位置勁方便


有時間都會嚟試下



呢區都好多軍人



經過啲店舖仔   食物多數係炒年糕同魚糕呢啲



都唔少外國人


又行去搭地鐵喇喂



接近放工時間   我覺得今次算係多人   哈哈



去新村要轉車



無啦啦去咗 K317 添

我哋應該係去 P314 個站


再入番車廂   哈哈



之後再轉車


上上落落


個個站差唔多咁   哈哈哈哈


搭程地鐵   真係搭到懷疑人生


呢個站有人喎   仲以為得我哋兩個添


又再入車廂   今次就坐啱路線喇


跟指示牌方向行



用咗 45 分鐘先去到新村


阿齋又話一個站   但原來要轉車囉   最後都無咩點行就番弘大   激死我   仲諗住帶里奧大人去新地方添 ~

見到出口係最開心


EWHA WOMANS UNIVERSITY


里奧大人自己行去隧道影   好在佢影咗   唔係都唔知有條咁靚嘅隧道





走人


日落了


附近仲有間好大嘅醫院


搭呢架電梯先恐怖   慢到呢   由G/F 去 2/F 咋   好似搭咗 3 分鐘


大把時間自拍   哈哈


我都幾鍾意行大橋   因為可以望到好遠



Load 相先知呢座係 MEGABOX   當時影相無為意   以為停車場嚟咋   哈哈哈哈


有上就有落   落樓梯雖然係傷膝頭   但我真係好怕上樓梯呢


仍然周圍行下   睇下有無地方食嘢


救命呀   我肯定自己只掛住向前行囉   其實想去嘅地方就係隔離    哈哈哈哈   不過行唔到都好㗎   咁就唔駛亂買嘢呢


估唔到警車會喺行人路


呢度無食店嘅


呢區好少高樓   所以其實都好行   只可惜我哋行到攰   哈哈



日日咁上斜   身體一定好


塞車


自動 blur


呢個唔係幾敢坐   哈哈


呢張自動 blur 又唔錯喎


唔知有無人坐呢 ?!


行咗 40 分鐘就再番嚟呢度搭地鐵喇


全程上斜   所以我行得好慢


其實我好唔開心囉   諗住帶里奧大人去新地方   點知變咗地鐵漫遊


呢區應該多人住喎   但地鐵站係無咩人



應該係地鐵深度遊   哈哈


里奧大人話不如再增值 WOWPASS   唔係一陣買嘢食嘢唔夠錢仲煩   所以又增值 HK$1,000 (1:166.14 - 166,140 KRW) ~

依家識用就覺得好方便   哈哈


點鬆啲番到弘大   都開始有啲餓   所以即刻去搵食喇 ~

個天都仲未黑哂


餐廳環境



因為韓國食店嘅食物份量好多   有時想食嘅嘢都唔敢叫   食唔哂浪費   格硬食又辛苦



一定係叫 2 人份啦


好冰涼嘅水   我覺得好過飲啤酒汽水


準備就緒


好大杯芝士


份量都好多


白飯 (1,000W)


職員開始炒雞喇


炒到半熟


倒芝士


又等一下


之後又炒炒炒


終於食得喇


一定要用芝士包住一齊食


真係做到拉絲㗎


都好味嘅   但唔及喺南怡島嘅咁好味


晚餐價錢係 26,000W (HK$158)



食完都接近 9 點   不過都會行陣先番酒店 ~

天氣咁熱   真係辛苦佢哋了



我真係覺得呢啲衫先係正正常常   哈哈


我最鍾意呢啲 style 嘅衫


呢件都唔錯


都好耐無見街頭宣傳了


又見到四格相舖


呢間都幾多嘢食咁噃


原來離遠都見到間酒店


呢盒柿幾好味咁   但喺香港無食過   所以都唔買喇   一陣唔好食就慘


買完番酒店   真係勁方便


番到酒店都 9 點 40 分   沖埋涼就休息啦   唔係有咩嘢做喎   哈哈哈哈 ~

里奧大人真係好鍾意食呢個紅豆批


我想食冰條   點知無睇到英文   原來呢條係咖啡味   唉



好恐怖咁   所以即轉台   哈哈


STRAY KIDS 都幾搞笑   同埋 Felix 好靚仔呀   番香港再睇下佢哋啲團綜先



里奧大人 11 點都瞓覺   我就差唔多 11 點半先瞓呀 ~

呢日行程完畢 ^^

沒有留言:

發佈留言